Enceladus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som kan si meg rekkefølgen på alle ekspansjonene til Galactic Civilizations 2? Det virker som om det er et drøss av de og det forvirrer meg. Jeg har lyst å ha alle installert for et størst mulig og nyest oppdatert spill Er det en samlepakke jeg bør kjøpe som inneholder alt? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Galactic Civilizations II 1. Dark Avatar 2. Twilight of the Arnor. Finnes i samlepakke, ja, via Stardock. http://www.galciv2.com/ Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er også en stand-alone expansion som heter Endless Universe. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Er det noe nytt i Endless Universe som jeg ikke får med i de andre? Lenke til kommentar
OEH Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er en del nye våpen, samt ett helt nytt tech-tree på researchen i endless universe. Vil anbefale at du prøver den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå