Dickhi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Heisann folkens. Jeg holder på å lage en screensaver der jeg vil gjøre et bilde som er inne i en panel transparent. Noen vet hvordan jeg kan få til dette? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tror nesten du må presisere mer Vil du tegne et transparent bilde, eller vil du gjøre et bilde transparent? Lenke til kommentar
Dickhi Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har et bilde inne i et panel. Bilde inne i denne panel`en vil jeg at skal komme mer og mer til syne. Visst du f.eks har en timer som går 10 sekunder, så skal det i starten være helt usynlig, og på 10'ende sekund skal det være hundre prosent synlig. Det skal med andre ord komme gradvis mer og mer til syne. Skjønner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 panel1.Opacity += 1; noe sånt du tenker på? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tar jeg ikke helt feil er Opacity en double mellom 0 og 1 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Da blir den plutselig veldig opak For den er vel transparent ved 0. Men det funker vel helst litt dårlig å legge en int til en double... med mindre du skriver i VB Endret 17. november 2008 av Manfred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå