Gå til innhold

Spellborn - For oss som vil teste dette fantastiske mmo'et


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til nå kan jeg bare si at spillet er utrolig bra, Og at det er en god del annerledes i forhold til andre MMOER. Dette spillet har faktisk gjennført det at man trenger skills. Men det har store tradisjonelle preg fra WoW i seg da. Også i Beta'en så er spillet helt bug fritt til nå.

 

Edit: Ser ut til at de kan starte en ny fin trend med veldig små mengder bugs.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
The Closed Beta is coming to an end, and it's time for the European Open Beta test to kick in!

Starting today, Thursday the 20th of November, you can register on the Spellborn Player-Site at https://eu-players.tcos.com for an Open Beta spot and download the game client.

The European Open Beta test of Spellborn will start on Saturday the 22nd and will end on Monday the 24th of November. This Open Beta test is only available to European Players from the following European countries:

 

• Germany

• Austria

• Switzerland

• France

• The Netherlands

• Belgium

• Luxembourg

• Sweden

• Norway

• Denmark

• Finland

 

Current European Closed Beta testers of The Chronicles of Spellborn will be automatically granted access for the Open Beta test and will not need to download a new game client nor sign up for Open Beta. The Closed Beta test will officially stop on today, Thursday the 20st of November at 10pm CET. A Closed Beta Closure event will take place from 8pm CET to 10pm CET. The characters created during Closed Beta test will be wiped in preparation of the Open Beta.

 

The Open Beta test will start on Saturday the 22nd of November at 12pm CET and end on Monday the 24th of November at 10pm CET. After the Open Beta, all characters will be wiped to prepare the game servers for the official launch of The Chronicles of Spellborn.

 

Please note that the Player-Site will be taken down tomorrow Friday the 21st of November for a hardware maintenance and upgrade in preparation of the Open Beta. This downtime is scheduled from 11:30am CET until 2:30pm CET.

 

See you in Open Beta, and for the lucky Closed Beta Testers, see you all tonight at 8pm CET for some "gentlemen" PvP killfest Wink !

_________________

Banshee

English Community Manager

The Chronicles of Spellborn

 

Da er open beta åpen, var litt seint ute med å poste det her jeg da, men men. Som vi også ser så er det slik at på european beta så har bare 11 land blitt inkludert, hvor til og med land som Italia, Spania og UK ikke er inkludert. Men det er vi i norge faktisk.

 

Dette blir de nå slaktet for på forumene hos TCoS noe jeg skjønner godt at de blir, men vi får bare håpe at alle europeiske land blir tatt i mot i den euorpeiske release, så ikke spillet mister for mange folk til å holde seg oppe. For slik jeg ser det nå, så er spillet velidg bra optimalisert og bugg mengden er så og si ikke værende, så de har jo startet en trend på å holde MMO'ne bugg fri ved release.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel spillet er ute også i Skandinavia nå, release for oss her i nord var 5 desember. Kort sagt om Free2Play versjonen så kan du spille de 2 første sonene og opp til lvl 7. Det tar en stund for å si det sånn, WoW lvl om du vil sammenligne er vel cirka 25 eller 7-8+ i WAR, det krever faktisk litt for å drepe selv mobs, ganske artige måter humanoids styres på. I og med at manuell dodging er så å si vitalt i TCOS så tar det litt tid før du kan ta på deg flere mobs, men det går bedre og bedre.

 

Jeg spiller på den internasjonale serveren Dravhare, PvE server, spellcaster - Ancestral mage lvl 10 hittil bare, har explored en del så har ikke lvla for fullt, lang ifra. Serverene virker veldig bra og jeg har ikke lagga et sekund enda, though åpenbart er det ikke så mange spillere enda.

 

Gear er nesten ikke noe viktig i spillet, du velger egentlig alt gear på character creation screen. du kan selvsagt bytte gear / kjøpe nytt men statwise er det ikke noen forskjell. Dog du kan sette inn sigils og forskjellige juvel lignende greier i armor og weapons så du får for eksempel "+1 poison arrow". Det er egentlig helt skillbasert, både med tanke på combat måten og manuell dodge, men jeg tenker mest her på skills som i trainable skills. Du får fra lvl 1 et nytt skillpoint hver level, samt 2 attributes som du setter i en av tre kategorier, Body, Mind, Focus.

 

Grunnen til at spillet har fått så lite publisitet er p.g.a de nederlandske utviklerene og de som styrer har gitt konsesjon (eller hva man vil kalle det) til andre firma som skal styre reklamering samt utsendelse og all kontakt med butikker etc, det firmaet som har ansvar for norden er et anna nederlands firma som heter Mindscape. De har fullstendig driti på draget og det er grunnen til at vi ikke har fått noe informasjon til butikkene våre enda. Håper virkelig de får ut fingern, for jeg har veldig lyst å kjøpe boksen da jeg får med manual bok, cd etc. Alltid gøy med en boks og ikke bare en digital nedlastbar versjon :)

 

Om dere spiller på Dravhare, eller vil begynne, stikk innom å si hallo om dere vil :) ingame er jeg Searinox.

Lenke til kommentar
Takker for informasjon Searinox, Selv må jeg nok holde meg til F2P for en stund til jeg er i stand til å betale.

 

Det går faktisk greit med F2P, du kan spille rimelig mye og finne ut om du faktisk liker spillet eller ikke opp til lvl 7, det tar endel timer for å si det sånn, sjøl om du veit hva quests som må gjøres etc.

Om noen lurer på grafikken, så har jeg et par ingame screenshots her (jeg har ikke alt på maks, litt labert skjermkort:P):

 

ngbw93.jpg

2prfrq9.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...