lektroluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 A source close to Canadian developer Blue Castle Games has told Eurogamer that the studio is making a sequel to Dead Rising. Rumours that the Vancouver-based outfit was working on the zombie project first emerged last year, but neither the developer nor publisher Capcom has confirmed anything on the record. But while Eurogamer was on a secret mission in Vancouver last week, we were told by a source familiar with the project that Capcom has indeed farmed out development to the Western team. The source said: "Everyone's really excited; the team has obviously seen the rumours and it's been hard to keep quiet, but they can't wait to show off the game." http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=285199 Nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Virker jo bra dette, håper det er sant. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dette blir bra, bare dem fikser til langt bedre kontroller, ingen tidsoppdrag og legger inn coop så er jeg veldig fornøyd Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Yes! Elsket det spillet, regner det fortsatt som det beste som er sluppet på X360. Men ønsker gjerne tidsbaserte oppdrag igjen, var med å skapte nerven i spillet mener nå jeg. Men bedre save system og kontroller har vært fint! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hadde heller ikke gjort noe om de vi skal redde er smartere enn zombiene denne gangen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå