Ekko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Leter etter morsomme bilder av dyr fra savannen el. Det skal ikke være hunder i supermanndrakter eller katter som kvepper, men gode bildemanipulasjoner eller "realistiske" tegninger. Typen jeg tenker på er slike som disse: Noen som har noen flere? EDIT:Litt dårlig kvalitetskontroll. Var en annen type humor jeg siktet på Endret 7. november 2008 av Ekko Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Endret 7. november 2008 av BeFs Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Han her ligner veldig på en i klassen min egentlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette er da ikke savannens dyr WTF Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette er da ikke savannens dyr WTF Shhh, artig forde ^^ Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg tar det jeg får, så får jeg heller revurdere savannebiten. Fine bilder folkens Lenke til kommentar
vgard Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 For de som liker sånne bilder er vel http://www.humandescent.com/ verdt å få med seg. Veldig morsom side med mange flotte bilder. Skulle av og til ønske at vi hadde noen av de fantasidyrene på den siden i naturen vår nå. Hadde vært morsomt med en fugl som ikke består av mer enn et par vinger og en stor munn f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå