Marius_J Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som bruker å spille med hodetelefoner? Hvordan fungerer det? Samboeren min er litt små lei krigen som foregår i stua når jeg spiller! Går det ann å bruke hodetelefoner med mic til konsoll? Fant et gamer headset, men får jeg brukt mic`en til ps3 og xbox`n? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg bruker Sharkoon X-tatic 5.1 til min Xbox360. Det har surround, så jeg kan fremdeles høre om folk kommer foran, bak eller fra siden i f.eks CoD4 online. Headsettet har også mic, men ingen mute-knapp. Så når jeg skal mute vipper jeg pluggen ut av Xbox360-kontrolleren. Headsetet er ok. Ikke hyper-fantastisk, men vel verdt det for en aktive gamer som er litt avhengig av surroundlyd i spillene. Du tapper lyden via optisk toslink. (Det finnes jo både på PS2, PS3, Xbox360, de aller fleste dvd-spillere osv...) Jag litt etter pris. Den gang jeg kjøpte det var det på tilbud til 350,- Og når er det versjon 2 som er ute av headsettet. Har vært versjon 2 i snart et år vil jeg tro. Så mange gamle reviews som er fra versjon 1, og det var noen irriterende momenter. Versjon 2 er forbedret. (Bedre feste til mic, velour klokker som ikke svetter, fastere lyd-kontroll-hjul som ikke stiller på seg av seg selv osv...) http://www.idg.no/produkter/lydogBilde/hiFi/article74333.ece http://www.amazon.co.uk/Sharkoon-X-Tatic-R...s/dp/B000GIXISM Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 De hadde ikke det settet i noen av butikkene jeg var i. Så det ble et steelseries siberia usb 7.1 virtual suround. Veldig fornøyd så langt, likte veldig godt å spille med head sett. Ble faktisk et par hakk bedre i cod4 Kan jeg kjøre lyden igjennom usb`en på ps3`en? For å spille 7.1 må jeg bruke et usb "lydkort". Det hjelper meg kanskje lite på ps3`en... :| Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du kan ikke kjøre lyden gjennom usb på ps3 nei. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Du kan ikke kjøre lyden gjennom usb på ps3 nei. Hva med mic`en i pcèn, bloototh fra pc`en til ps3`en på noe vis? Bruke pc`en som handsfree på en måte. Må vel gå i 2008 Endret 9. november 2008 av Marius_J Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå