Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg har kjøpt razer deathadder når jeg puttet den inn så virket den supert. Etter noe dager, så skrudde jeg av macen og skudde den på når jeg puttet inn musa så virker ikke musa :S musa lyser og den har ikke fått noe skade. Hva gjør jeg? andre muser virker heller ikke Endret 8. november 2008 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du har prøvd begge USB-portene? Registrerer den andre usb-dinser som minnepinner og ekserne harddisker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja ok. Usben virker ja siden musa lyser. Trenger hjelp vær så snill, skal på gaming stevne, og musa må virke før det ikke lenge til Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du svarer ikke på spørsmålet mitt, registerer den andre USB-ting som minnepinner eller eksterne harddisker? Selv om musen lyser opp trenger ikke det være tegn på mer enn at det er strøm som føres gjennom USB-porten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du svarer ikke på spørsmålet mitt, registerer den andre USB-ting som minnepinner eller eksterne harddisker? Selv om musen lyser opp trenger ikke det være tegn på mer enn at det er strøm som føres gjennom USB-porten. Prøvde sånn Sony Ericsson usb greie det funka ikke?:S Hva gjør jeg vis usb ikke har reaksjon? Det kommer jo sånn lys på musa, og sony erisson usben når jeg putter den inn så kommer det sånn greie opp på telefonen.. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ta kontakt med teknisk support hos Apple. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det kan høres ut som om USB-inngangen gir strøm som vanlig, men at ikke maskinen registrerer signalene som blir sendt inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ja skulle tru det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå