Gunn@r Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan får man fjernet e-post-ikonet (som regel ligger det under nettleser-ikonet) som ligger i toppen av Start-menyen (gjelder ikke klassisk visning av Start-menyen) når man trykker på Start-knappen?! Vet man kan høyreklikke på Start-knappen, velge Egenskaper, så Tilpass under fanen Start-meny, og deretter fjerne haken til venstre der det står E-post... Men hvordan gjøres dette i GPO?! Eller rettere sagt, HVOR gjøres dette i GPO? Kan jo begynne å lete etter valget selv i group policy, men det kan jo like gjerne ta 5min som 5t før jeg finner dèt valget! Derfor håper jeg det er noen her heller som sitter med svaret. Om ikke det kan gjøres via Group Policy, er det en annen løsning for å få fjernet dette ikonet fra Start-menyen?? Takker og bukker for alle svar som (forhåpentligvis) kommer Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvorfor ikke bare høyreklikke og velge "fjern fra denne listen"? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Hvorfor ikke bare høyreklikke og velge "fjern fra denne listen"? Joda, manuelt går det jo, men hadde vært så mye bedre viss man kunne autorisere det litt. Spesielt når man har 200-250 brukere som ikke skal bruke dette ikonet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå