guch2204 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) trenger hjel.. musa mi har ADHD den seg helt vilt når jeg holder fingeren på touch padden.. trenger serriøst hjelp jeg har Acer 5720ZG Endret 7. november 2008 av C-Gundersen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvilken maskin er det snakk om? Har du installert musedriver, touchpad driver. Har du tilkoblet ekstern mus osv. Gi oss litt info, så er det lettere for oss å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Prøvd å restarte maskinen? Lenke til kommentar
dao Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har samme med en compaq. Det vil si, går over, men er maks irriterende når det skjer. Inbiller meg at det hjelper tørke paden og fingrene rene, men ikke stol på det:P Fungerte ikke å oppdatere driveren i mitt tillfelle, men du burde absolutt prøve det. Lenke til kommentar
guch2204 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Hvilken maskin er det snakk om?Har du installert musedriver, touchpad driver. Har du tilkoblet ekstern mus osv. Gi oss litt info, så er det lettere for oss å hjelpe deg. jeg har acer 5720ZG Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Prøv å trykk Fn+F7 for å skru av. Så samme for å skru på igjen. Så kan du prøve, "Go to Control Panel > Mouse > Properties > select Device Settings tab > then select "Settings" button - click on Tapping" skru av den instillingen. Om ikke dette fungerer så kan du prøve å installere nyeste touchpad driveren. Avinstaller de gamle først. drivere Lenke til kommentar
guch2204 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Ingen ting av det du sa funker Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er touchpaden veldig varm? Lenke til kommentar
guch2204 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 nei.. den er ikke varm.. lonka Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 1.Skriv norsk. 2. Mest sannsynlig defekt museflate, har sett et titalls dell-maskiner med samme problem, eneste som hjalp var å skifte flaten. Problemet oppstod tilfeldig på alle maskinene Lenke til kommentar
guch2204 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 ikke no oppdateringer jeg kan laste ned ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Last ned 1gb ekstra ram i samme slengen også kanskje... Fysiske feil fikses sjeldent med oppdateringer, på dell-maskinene hadde touch-padene bare gått i stykker. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ikke no oppdateringer jeg kan laste ned ? Tror vel ikke en defekt museplate vil la seg reparere av en oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå