Altobelli Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hey, etter mye problemer med pcn har jeg fått en ny hardisk, og så frykter jeg at pc'en har hengt seg opp under innstalasjonen av vista. Kanskje det bare er jeg som er utålmodig, men hvor lang tid tar innstalasjonen sånn ca? Lenke til kommentar
otis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Om PC er relativt ny og har OK spec. så burde den være ferdig etter 40 min, mulig mindre Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har du hatt Vista på den pc-en før? Vista installasjonen kan klikke hvis du har noen gamle komponenter som Vista ikke støtter, f.eks. gammelt WiFi-kort Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Yup, har hatt vista på pc'n før.. Vet ikke om du kan kalle det klikking, men den har iallefall stoppet på "fullfører innstalasjon" og har stått slik i ca. 30min i guess. Har forresten prøvd å avbryte innstalasjonen, men da får jeg bare opp "innstalasjonen kan ikke abrytes, hvis dette skjer kan pc'en potensielt bli ustabil" Endret 7. november 2008 av mentalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå