Kvisten Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvor får jeg tak i strømforsyning til Dell stasjonær PC ? ( dell har 3 ukers leveringstid ) ( Dimension 5150 - 2 år gammel ) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) En strømforsyning passer til nesten alle stasjonære pcer. Sellom det er DELL så er det ingen grunn til å ha en ''spesiell'' PSU (powersuply/strømforsyning). Tror ikke du trenger så veldig mange watt på den strømforsyningen. Men du kan gå for denne her. Endret 7. november 2008 av Lami Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Er jo topper dete Lami - takker gjett hva dell skal ha ? du kan gange med 5 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Å kjøpe fra produsenten selv er dyrt. Derfor er det best å bestille fra andre nettsider som datakjeden, komplett, ps osv. Strømforsyningene er helt like nesten. Du får garantert plass. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva er galt i første omgang? Og, er en risiko for at kabinettet ikke er vanlig ATX standard, vet at HP har noen rare løsning på maskiner. Riktignok SFF maskiner (small form factor) Og 2 år er jo fint innenfor reklamasjonstida, så hvis den går innenfor der, hvorfor betale? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den strømforsyningen jeg viste passer helt fint i maskinen hannes. Uansett det er snakk om Dell her, ikke HP Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Enkelte dell maskiner har noen spessielle plugger mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis du ser på det bildet ser det ut som en standar strømforsyning og standar kabler. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ser ut til at den der er ATX ja, uten at jeg ser nøyaktiv hva slags kontakter den har. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 min maskin er kliss lik inni til den du viser Lami . har bestillt PSU fra komplett ilkg din anbefaling jeg :-)) Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Hva er galt i første omgang? Og, er en risiko for at kabinettet ikke er vanlig ATX standard, vet at HP har noen rare løsning på maskiner. Riktignok SFF maskiner (small form factor) Og 2 år er jo fint innenfor reklamasjonstida, så hvis den går innenfor der, hvorfor betale? Problemet er at får ikke starta maskinen- gul lampe i front ( av/på knappen) blinker sakte. iflg. user manual er det da power suply eller hovedkort og en plass får man jo begynne :-)) er er bare ett års garanti - kjøpt 6. oktober 2006. bad timing Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 min maskin er kliss lik inni til den du viser Lami .har bestillt PSU fra komplett ilkg din anbefaling jeg :-)) Bra:) Jeg vet at du kommer til å bli fornøyd. Men HVIS den ikke skulle passe kan du jo bare levere den inn igjen Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Et års garanti, men 5 års reklamasjonrett... Var mere det at jeg ikke synes du skal blåse av penger på å tippe når du faktisk kan få ordnet det gratis. Men, er jo ditt valg, ikke mitt, og det er sånn det skal være Selv om jeg nevnte HP, betyr ikke dette at Dell ikke har spesielle greier. Ville bare nevne at ferdig produserte maskiner gjerne har spesialbygde deler, og at det er aldri sikkert at standarddeler passer da. Desverre... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Et års garanti, men 5 års reklamasjonrett... Var mere det at jeg ikke synes du skal blåse av penger på å tippe når du faktisk kan få ordnet det gratis. Men, er jo ditt valg, ikke mitt, og det er sånn det skal være Selv om jeg nevnte HP, betyr ikke dette at Dell ikke har spesielle greier. Ville bare nevne at ferdig produserte maskiner gjerne har spesialbygde deler, og at det er aldri sikkert at standarddeler passer da. Desverre... Har en HP 9161 Elite, har byttet både HK og PSU i denne, alt passet helt greitt over, vet at det var mye forskjellig før,, men tror de fleste er gått over til mer vanlig standarder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå