Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvor får jeg tak i strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En strømforsyning passer til nesten alle stasjonære pcer. Sellom det er DELL så er det ingen grunn til å ha en ''spesiell'' PSU (powersuply/strømforsyning).

Tror ikke du trenger så veldig mange watt på den strømforsyningen.

Men du kan gå for denne her.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hva er galt i første omgang?

Og, er en risiko for at kabinettet ikke er vanlig ATX standard, vet at HP har noen rare løsning på maskiner. Riktignok SFF maskiner (small form factor)

Og 2 år er jo fint innenfor reklamasjonstida, så hvis den går innenfor der, hvorfor betale? :)

Lenke til kommentar
Hva er galt i første omgang?

Og, er en risiko for at kabinettet ikke er vanlig ATX standard, vet at HP har noen rare løsning på maskiner. Riktignok SFF maskiner (small form factor)

Og 2 år er jo fint innenfor reklamasjonstida, så hvis den går innenfor der, hvorfor betale? :)

Problemet er at får ikke starta maskinen- gul lampe i front ( av/på knappen) blinker sakte.

iflg. user manual er det da power suply eller hovedkort

og en plass får man jo begynne :-))

er er bare ett års garanti - kjøpt 6. oktober 2006.

bad timing

Lenke til kommentar

Et års garanti, men 5 års reklamasjonrett...

Var mere det at jeg ikke synes du skal blåse av penger på å tippe når du faktisk kan få ordnet det gratis.

Men, er jo ditt valg, ikke mitt, og det er sånn det skal være :yes:

Selv om jeg nevnte HP, betyr ikke dette at Dell ikke har spesielle greier. Ville bare nevne at ferdig produserte maskiner gjerne har spesialbygde deler, og at det er aldri sikkert at standarddeler passer da. Desverre...

Lenke til kommentar
Et års garanti, men 5 års reklamasjonrett...

Var mere det at jeg ikke synes du skal blåse av penger på å tippe når du faktisk kan få ordnet det gratis.

Men, er jo ditt valg, ikke mitt, og det er sånn det skal være :yes:

Selv om jeg nevnte HP, betyr ikke dette at Dell ikke har spesielle greier. Ville bare nevne at ferdig produserte maskiner gjerne har spesialbygde deler, og at det er aldri sikkert at standarddeler passer da. Desverre...

Har en HP 9161 Elite, har byttet både HK og PSU i denne, alt passet helt greitt over, vet at det var mye forskjellig før,, men tror de fleste er gått over til mer vanlig standarder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...