bynhffba Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nå ser det ut som at det her helt sikkert at det er over, fikk nettopp denne SMSen fra MTU: "Kjære MTU kunde. MTU legger ned sin virksomhet og vi er på bakgrunn av dette forpliktet i henhold til post- og teletilsynets direktiver å informere deg som mobilkunde at du må velge ny operatør snarest mulig. Din nye leverandør må ha innportert ditt mobilnummer innen 5 desember 2008 for at du fortsatt skal kunne benytte ditt mobilnummer. Vi takker for at du var kunde hos oss og ønsker deg lykke til hos ny operatør. Mvh MTU" Utrolig synd, jeg likte virkelig MTU, og jeg har aldri ringt så mye, og sendt så mange meldiner for så lite. Trist. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er over, MTU= konkurs. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er over, MTU= konkurs. Darwinisme slår til igjen. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Da var det over og ut for MTU. Dagbladet har en artikkel om dette. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ifølge sb.no kan hele MTU konsernet gå konkurs: http://www.sb.no/article/20081121/NYHETER/776420126/1158 Lenke til kommentar
hans A Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tror ikke internettkundene vil merke noen ting. Jeg var selv kunde hos kvalito da de gikk konkurs og MTU kjøpte opp konkursboet. Spørsmålet er vel bare hvem som kjøper opp kundene deres? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Problemet (særlig i disse tider...) er vel at fra og med fredag er det ingen ting å kjøpe opp av kunder. Noen kommer nok til å kjøpe nettet deres, men kundene må jo få ny operatør innen fredag, viss ikke mister de nummeret og summetonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå