Tommy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Har sett noen tråder her inne hvor folk har prøvd å få i gang bytting av spill, men disse trådene blir fort stoppet av moderatorer. Jeg syns også prisene på www.bytteklubben.com er litt stive.. Finnes det andre sider? Jeg har registrert et domene, og dersom det er interesse for det, tenkte jeg å sette opp en enkel annonseringsside for bytting av spill... Jeg tror jeg kan få til at man må verifisere mobilnummeret sitt ved registrering, som er litt "tryggere" enn å bare vite e-post til vedkommende man bytter med. For å unngå en haug med falske annonser, tror jeg det er best å ta litt penger for hver annonse, 5-10 kr kanskje? Hva tror dere, er det noe vits å sette i gang med et slikt prosjekt? Tar gjerne i mot forslag til hvordan jeg kan lage siden (ting jeg bør ha med, og ting jeg bør la være) Og hvis noen har lyst til å hjelpe til med design (banner etc.) så send meg en PM... edit: Dersom dette blir sett på som reklame, så beklager jeg det, og en moderator får stenge tråden Endret 7. november 2008 av Tommy Lenke til kommentar
JV Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 God idé. En ting jeg savner med byttteklubben gameover er mulgighet for å bytte på tvers av konsoller. F.eks. at jeg kan bytte bort ett spill til Wii mot ett spill til Xbox. Om begge parter er enig om ett slikt bytte kan jeg ikke helt se problemt. Litt skeptisk til å evt. bytte uten noe mellomledd da. Dette pga. evt. problemer med striper og spill som ikke fungerer, evt spill som aldri bli send. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 En ting jeg savner med byttteklubben gameover er mulgighet for å bytte på tvers av konsoller. F.eks. at jeg kan bytte bort ett spill til Wii mot ett spill til Xbox. Om begge parter er enig om ett slikt bytte kan jeg ikke helt se problemt. Det er da mulig? Jeg byttet senest i går et PS3 spill mot et Xbox 360 spill gjennom Bytteklubben.no. Du må ha ført opp konsollene du har under "mine konsoller" for at det skal virke, og motparten må ønske seg spillet du tilbyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå