Gjest Mandler Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har fått hvite prikker, som toppen av utvekster, på mandlene i halsen. Hva bør jeg gjøre? Fjerne dem? Jeg har hatt det hver vinter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=392620 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er dette veldig sensitiv informasjon, siden du gjesteposter? Forøvrig kan jeg vel si at det å fjerne mandlene ikke er like vanlig nå til dags som det var tidligere. Mandlene har en oppgave ved å fjerne fremmedlegemer (mandlene/tonsils består av lymfevev). Dessuten er operasjonen veldig brutal, og innebærer en risiko. Flere store blodårer forbindes med mandlene, og man kan blø ganske mye. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Pirk dem ut med en sterilisert avkuttet q-tip eller en tannpirker. Hvis de sitter dønn fast, gå til legen, det kan du hende har spist hvit spraymaling!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå