hvo91 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skal vel ha dette.. Demoen var bra og grafikken var akkurat som på trailerene Nå er det bare til å vente på addon pakkene og expansionene som sikkert kommer neste måned en gang Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 WEEEEEEEEEE! Det skulle forsåvidt bare mangle at det var ferdig, så nærme release, men det er et spill jeg virkelig ikke vil at skal bli utsatt. Så får vi bare håpe at Lisa Miskovsky ikke synger om koranen. Lenke til kommentar
Vegard_Haug Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det lovende actionspillet Mirror's Edge er endelig klart for butikkene. Les mer Lenke til kommentar
dannad Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Demoen var veldig artig å spille. Det er godt med et nytt konsept - som faktisk fungerer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Likte demoen veldig godt, men usikker på om konseptet holder til et helt spill. Spent på anmeldelser. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dette spillet er et sikkert kjøp hos meg. Demoen var knall, selv om man hadde sett seg litt lei av banen på videoer i forkant, og bare hvor fresht alt ser ut, gjør at jeg gladelig betaler 3 eller 499,- for dette spillet ved launch. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Venter på anmeldelsen.. men blir nok et kjøpe før eller senere uansett.. Akkurat nå er det så vanvittig mye annet bra å sette tenna i Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Medfoerer det riktighet at ogsaa PC versjonen er ferdig? I saa fall skal det bare varme hylla til januar da? Hvis det da er korrekt at pc utgaven har release i januar.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er godt mulig. De venter med PC versjonen i håp om at flere vil kjøpe konsoll versjonene istedenfor å bare laste ned PC utgaven. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så får vi bare håpe at Lisa Miskovsky ikke synger om koranen. Pleier hun å gjøre det? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Var det dette spillet eller var det et annet utvikleren bekreftet at det var for å få solgt mest mulig før piratene fikk sitt? Sier seg vel nesten selv at PC titler som også kommer på konsoll vil utsettes på PC til salgstallene er godkjente. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har veldig lyst til å kjøpe dette til ps3 pga demoen var drit bra og spillet er veldig lovende... men skal gjøre alt jeg kan for å holde ut til januar Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kan noen finne ut hva sangen heter? Digg musikk.. får man tak i den noen plasser? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Blir dette og Left 4 Dead igjen i år for min del som sikkert kjøp. OST av Still ALive: CD-en slippes kort tid før spillet. Endret 7. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hadde forhåndsbestilt ME for lengst hvis ikke jeg hadde hatt ca. 12-15 andre nye titler som jeg må komme igjennom først. Alle multiplatform spill (unntatt de fleste FPS og rollespill) kjøper jeg som regel for 360'en, men etter å ha prøvd demo'en på begge konsoller, synes jeg nesten at PS3 versjonen var littegran mer artig (pga. bruken av sixaxis i spillet). Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tusen takk for tipset om sangen TCi. Den skal jeg ha:) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Spillet er kult og det tilfører noe nytt. Det er forsåvidt lenge siden er det var ferdig siden jeg spiller det nå, men jeg tror mange vil like dette. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bare så meget synd at det er EA som er utgiver Det ender alltid med SecuROM og 5 installasjoner... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bare så meget synd at det er EA som er utgiver Det ender alltid med SecuROM og 5 installasjoner... Og utsettelser av PC versjonen. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gleder meg stort til dette spillet. Friskt å se et action-spill som ikke bare går i brunt og grått, samt et konsept som ikke er veldig utbredt i spill fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg