Gå til innhold

Rimi-Hagen byr på komplett

Anbefalte innlegg

Ser visst ut til at Rimi-hagen har nådd sine 40% av akskjene slik at han er nødt til å by på alle de andre. Med den prisen han er villig til å gi så verdsetter han selskapet til 500mill. Altså 20% mer enn børsverdien fra igår.

Hva tror dere kommer til å skje med komplett hvis salget går gjennom?

Personlig syns jeg komplett blir i såfall solgt på billigsalg, men de taper jo penger daglig så hvor mye er det å hente der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hagen er jo ute av ICA så det er vel liten sjangs for det.

Hagen overtok styringen av Komplett for ca 3 år siden da han fikk inn "sin mann" som styreleder". Det er jo etter det at komplett.no har rast på servicenivået.

Selvsagt er han ute av ICA, og da ble det ikke mange Rimi igjen heller.

Så i verste fall så kan det bli navneskifte om Hagen kjøper og selger.

Lenke til kommentar

Hagen går inn i Komplett fordi han ønsker å støtte nærmiljøet ved Torp. Bygge ut parker, lage det trivelig for folk. Ikke for å bygge det ut over noen år, og dermed selge seg ut.

Men fra spøk til revolver. Hagen er vel en av de mest kapitalistiske personer jeg vet om. Ikke min favorittperson, og dermed sier jeg Komplett bye bye.

Vær så snill og ikke begynn med flaming nå, Komplett fanboys. Dette er min helt subjektive mening, uten at jeg noensinne har truffet Herr Hagen, eller vært totalt misfornøyd med Komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...