totten Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Jeg har et jensen isdn pci modem og bruker win 2k. Men jeg har problemer med å sette opp faksen. Hvilket faksprogramm kan jeg bruke. Internett forbindelsen hvirker helt ok. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har et jensen isdn pci modem og bruker win 2k.Men jeg har problemer med å sette opp faksen. Hvilket faksprogramm kan jeg bruke. Internett forbindelsen hvirker helt ok. Du bruker ikke internettforbindelsen til faksing, kun modemet. Men det er fint å vite at modemet fungerer. Her finner du en lang liste over faksprogrammer, bare å prøve deg fram: http://www.brothersoft.com/fax.asp Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hrrm! tror ikke at folk som poster et spørsmål for to år siden skjekker opp i sine tråder nå, og finner ut at "noen snille folk har svart meg på det spørsmålet jeg har viet de siste to årene av mitt liv til". SLUTT MED BUMPINGEN! :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå