EinarEriksen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nå herjer sør-koreanerne statenes mobilmarked, med Samsung i spissen. Les mer Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Burde kanskje endre bildet til denne artikkelen. Det finnes vel fortsatt ikke noen US versjon av Innov8 - og uten 3G blir den neppe mye å se. Og skulle det komme en versjon for det amerikanske markedet, vil den sannsynligvis selges som ubrandet og uten subsidiering. Hvilket gjør telefonen for dyr for amerikanere uansett. Det samme ser man med Nokias S60-telefoner. De er for salg, men selger knapt. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Motorola har kjørt seg fullstendig fast med RAZR, og de selger jo bare i USA. Det er vel ikke lenge før de er borte, med mindre de kommer med en billig Android-sak litt fortere enn svint. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 At Motorola kun selger telefoner i USA er selvsagt helt feil. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 At Motorola kun selger telefoner i USA er selvsagt helt feil. De har kalt Motorola Droid for Motorola Milestone i det Europeiske markedet. Jeg har kjøpt min Motorola fra Frankrike. Så de selger i Europa. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 De har kalt Motorola Droid for Motorola Milestone i det Europeiske markedet. Jeg har kjøpt min Motorola fra Frankrike. Så de selger i Europa. Du så at denne tråden var nesten to år gammel? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 De har kalt Motorola Droid for Motorola Milestone i det Europeiske markedet. Jeg har kjøpt min Motorola fra Frankrike. Så de selger i Europa. Du så at denne tråden var nesten to år gammel? Hehe.. Trodde jeg brukte "siste 24 timer". Spørs om jeg blingsa ganske greit My bad.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg