aspstein Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det Dvergiske Kaffebord skrev: Har vi ikke gjort geografileksene våre Øystein Russland ligger da i Europa (iallefall deler av det) og de var nå med i EM. Han karen med silkedressen var fra Russland tror jeg. Hehe jo jeg var fullt klar over at det er en del av Europa og at det var med noen russere i Nederland. Men poenget var at det er så mange flinke fra Russland, og så trodde jeg ikke det hadde vært noen ordentlige innledende runder der. Men kan være jeg tar feil Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Og når kommer NM? På tide at hw.no trekker i noen tråder og får et sponsa NM. Hadde vært gøy i allefall. Med innlagt tid til å bli kjent med alle overklokkerne i Norge. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hifiking skrev: Og når kommer NM? På tide at hw.no trekker i noen tråder og får et sponsa NM. Hadde vært gøy i allefall. Med innlagt tid til å bli kjent med alle overklokkerne i Norge. Det var jo "NM" på TG. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 hifiking skrev: Og når kommer NM? På tide at hw.no trekker i noen tråder og får et sponsa NM. Hadde vært gøy i allefall. Med innlagt tid til å bli kjent med alle overklokkerne i Norge. Vi har arrangert det to ganger, i 2006 og 2007. I år ble NM avholdt på The Gathering. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det er forsåvidt sant. Men hele hurven på LN2 og skikkelig hw. Uten Aylar på 140 db i bakgrunnen osv :- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå