Nilsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Denne helgen trekker dataverdens skarpeste overklokkere til Taiwan. Les mer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Ja synd at ikke Fugger og de andre er med fra USA. Holder en knapp på Hellas jeg også. Endret 7. november 2008 av Betroz Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ..kjempe mot hverandre ved hjelp av noen av de råeste komponentene på markedet - Intel E8600, 9800GTX og PC3-16000 minnebrikker for å nevne noe. HW.no følger med i utviklingen ser jeg Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ..kjempe mot hverandre ved hjelp av noen av de råeste komponentene på markedet - Intel E8600, 9800GTX og PC3-16000 minnebrikker for å nevne noe. HW.no følger med i utviklingen ser jeg Han skrev da bare noen og ikke alle de råeste komponentene på markedet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja synd at ikke Fugger og de andre er med fra USA.Holder en knapp på Hellas jeg også. Enig med deg, Fugger med flere er dyktig som burde ha vært med. holder med Hellas ja;) Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvorfor brukes 3DMark01 som benchmark? Er ikke den rimelig utdatert? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvorfor brukes 3DMark01 som benchmark? Er ikke den rimelig utdatert? affeksjonsverdi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Holder nok en knapp på hellas jeg også Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 3DMark01 er en av de vanskeligste benchmarkene å tweake. Så det er en benchmark som fort skiller de flinke fra de litt mindre flinke. Det blir spennende å se hvem som vinner dette. Og det er også positivt at de har oppjustert hardwaren litt, E8600 vil de flinkeste klare å få opp i 6,5GHz på dette hovedkortet vil jeg tro. Jeg holder en knapp på Hipro som nevnt i artikkelen, han har noen modder på det hovedkortet som ingen andre hadde i Nederland. Og sannsynligvis er ikke det skjermkortet hans standard lenger heller Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg skulle ønske overklokkingsmiljøet brukte Intel Linpack. Der får man tall på CPU ytelse - GFlop ytelse - samt så stresser den CPU mye mer enn Prime95. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Får de bruke hva slags kjøling de vil? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) De bruker ln2=) Og siden man kan bruke det så er ikke andre kjøle-metoder så veldig stort poeng. Endret 7. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
krigun Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det bare jeg som ser på overklokking som en fullstendig meningsløs aktivitet? No offence, skjønner at det er en fin hobby sikkert, men liksom.. Se på hovedkort i prisguiden f.eks, der står det stadig vekk i kommentarfeltet at "Dette kortet suger fordi det er dårlige overklokking muligheter". WTF? Litt som å lese anmeldelse av biler i blader hvor det står at: "Nja, bilen er dritbra, men det er utrolig knotete å sette på turbo osv. Kjøp heller Nissan Skyline". Er ikke dette bare rett og slett den binære utgaven av råning? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kall det hva du vill, jeg synes det er fantastisk at det faktisk finnes internasjonale konkurranser innenfor denne aktiviteten Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Tipper Hellas stikker av med seieren ja. EDIT: Eventuelt taiwan (10). Blir spennende å se. Endret 7. november 2008 av Todda7 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) - Her er det er veldig mange flinke deltagere. Det er dessverre ingen fra USA, Russland eller Canada, for der er det mange flinke folk. Om jeg skal velge, så er nok min storfavoritt Hellas forteller Aspøy. Har vi ikke gjort geografileksene våre Øystein Russland ligger da i Europa (iallefall deler av det) og de var nå med i EM. Han karen med silkedressen var fra Russland tror jeg. Ellers heier jeg vel på Hellas fordi de har noen ganske syke modder til å bla senke coldbug på cpuen. Så forresten at Hey ikke var med som en del av det tyriske laget likevel, noe som er ganske synd for han var virkelig dyktig. Til krigun så vil jeg bare be deg reflektere i noen sekunder før du poster samt ta en titt på gamle tråder som diskuterer det samme temaet. Edit: Hey var med likevel gitt. Endret 7. november 2008 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hellas stikker nok av med seieren ja :-) Endret 7. november 2008 av r0lfi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Dvergen: Er alltid noen som kommer med en sånn komentar. Endret 7. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Er det bare jeg som ser på overklokking som en fullstendig meningsløs aktivitet? No offence, skjønner at det er en fin hobby sikkert, men liksom.. Se på hovedkort i prisguiden f.eks, der står det stadig vekk i kommentarfeltet at "Dette kortet suger fordi det er dårlige overklokking muligheter". WTF? Litt som å lese anmeldelse av biler i blader hvor det står at: "Nja, bilen er dritbra, men det er utrolig knotete å sette på turbo osv. Kjøp heller Nissan Skyline". Er ikke dette bare rett og slett den binære utgaven av råning? he-he.. litt "banning i kjerka" er bare morro. Råning ja.. er vel mer som bling-bling kabinett med LED-lys, fete kjølere og annet stash for at systemet skal se "kult" ut. Overklokking er mere som ett tomt bur, med hitech turbo-motor, selvprogrammert motorstyring, verstingunderstell&bremser. Mest mulig ytelse, utseende irrelevant. Ikke helt som råning nei. Ad topic: Holder en knapp på Hipro/Hellas. Synd at ikke Kingpin/Fugger er på plass. Endret 7. november 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Til dere som sammenlikner overklokkijng med råning: sammenlikn det heller med streatracing/dragracing. synes det er morsomt å se hva de beste klarer å tyne ut av maskinvaren jeg. (beklager eventuele skrivefeil, akkurat tilbake far byen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå