tacomodo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Varmer mitt hjerte av bedritne funcom mister spillere. Sånn går det når man slipper upolert alpha! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Blizzard tar tilbake kunder fra konkurrentene. Les mer Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ikke så rart, jeg har sluttet med WoW for to år siden... Likevel lengter jeg etter spillet av og til, SAVNER WoW! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sånne tendenser er det jo alltid når Blizzard slipper en tilleggspakke. Om ikke så alt for lenge får vi vel de første "syterne" som mener Blizzard fortsetter å voldta det "orginale WoW". Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Sånne tendenser er det jo alltid når Blizzard slipper en tilleggspakke.Om ikke så alt for lenge får vi vel de første "syterne" som mener Blizzard fortsetter å voldta det "orginale WoW". Om noe så går vel Wotlk mer tilbake til den orginale stilen med litt tonet ned grafikk og stil. Ikke så mye å fly rundt i kosmos og gå med flytende plasma på shoulders og se helt space'a ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Man kan klage og syte og beskylde Blizzard for mye rart... Men over 11 millioner aktive spillere sier langt mer enn et par personlige meninger. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror veldig mange har problemer med å forlate Wow universet, det er så mye mer enn et spill. Har man først brukt mye tid der, kommet lang eller ei, er det vanskelig å forlate. Og ja 11 millioner spillere sier vel mer enn tusen ord Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det ligger tross alt litt i utsagnet "World of Warcraft is a feeling". Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 d står nå kan de beste spillerne bli nivå 80? tror ikke man må være så inmari god for å bli lvl 80 XD kan sette en 6åring til å drepe griser en månde å han blir lvl 80 uten engang å kunne lese engelsk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Det ligger tross alt litt i utsagnet "World of Warcraft is a feeling". Det summerer opp det mesta av hva jeg føler for Wow. Endret 7. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vender selv hjem etter å ha prøvd AoC i hele to dager før jeg ga opp drittspillet. Etter det har jeg stort sett holdt meg unna alt som heter spill, men WotLK er selvsagt forhåndsbestilt - og jeg vender tilbake til Warcraft-universet Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 For meg forblir wow the one and only. Slutter jeg med wow er jeg done med gaming. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er ikke så lenge til nå Jeg gleder meg !! Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vender selv hjem etter å ha prøvd AoC i hele to dager før jeg ga opp drittspillet. Etter det har jeg stort sett holdt meg unna alt som heter spill, men WotLK er selvsagt forhåndsbestilt - og jeg vender tilbake til Warcraft-universet jeg gjør faktisk akkurat det samme!!! gleder meg til nattkjøpet!! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 d står nå kan de beste spillerne bli nivå 80? tror ikke man må være så inmari god for å bli lvl 80 XD kan sette en 6åring til å drepe griser en månde å han blir lvl 80 uten engang å kunne lese engelsk Det tenkte jeg og når jeg så den setningen, man har da aldri trengt å være "blant de beste" for å levle i wow akkurat :> Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Må prøve å få tak i en CE denne gangen også Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg er så sinnssykt glad for at jeg kom meg vekk fra dette spillet et å ha tilbragt et nesten 5siffret antall timer bak det... Og jeg kan ikke si jeg lengter tilbake Men det er ikke akkurat noen overraskelse at folk vender "hjem" til WoW når man ser på hva det har blitt. 11millioner aktive brukere... sykt. Endret 7. november 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Sånne tendenser er det jo alltid når Blizzard slipper en tilleggspakke.Om ikke så alt for lenge får vi vel de første "syterne" som mener Blizzard fortsetter å voldta det "orginale WoW". Om noe så går vel Wotlk mer tilbake til den orginale stilen med litt tonet ned grafikk og stil. Ikke så mye å fly rundt i kosmos og gå med flytende plasma på shoulders og se helt space'a ut Sant nok, det jeg dog reagerer på er Kidz som påstår at Outland ikke har noe med WoW eller Warcraft å gjøre.. Jeg likte faktisk Outland. Endret 7. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg hører at mange av dem som slutter på crack vender tilbake også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg