Lomaxz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har lastet ned horror quiz til buzz, lastet ned fra den norske PSN. Men nå kan jeg ikke spille den med mindre jeg har Playstation språket på norsk. Syns dette er noe dritt, da jeg liker å ha det på engelsk. Noen mulighet utenom? Går det ann å laste ned packs fra Us PSN å spille det med engelsk språk på en norsk buzz cd? går jo med engelsk språk på selve spillet ihvertfall... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har lastet ned horror quiz til buzz, lastet ned fra den norske PSN. Men nå kan jeg ikke spille den med mindre jeg har Playstation språket på norsk. Syns dette er noe dritt, da jeg liker å ha det på engelsk. Noen mulighet utenom? Går det ann å laste ned packs fra Us PSN å spille det med engelsk språk på en norsk buzz cd? går jo med engelsk språk på selve spillet ihvertfall... Du kan prøve, men jeg tviler, du må nesten lage en UK account hvis du vil ha det på engelsk. Fordi det står tydelig at språkpakken virker kun med den ene eller andre diskversjonen. Så da er det større sjangs med UK konto, vil jeg tro. Personlig liker jeg best buzz på norsk, så ikke stress for meg Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har lastet ned horror quiz til buzz, lastet ned fra den norske PSN. Men nå kan jeg ikke spille den med mindre jeg har Playstation språket på norsk. Syns dette er noe dritt, da jeg liker å ha det på engelsk. Noen mulighet utenom? Går det ann å laste ned packs fra Us PSN å spille det med engelsk språk på en norsk buzz cd? går jo med engelsk språk på selve spillet ihvertfall... kjøpte akuratt geiming quizen, det står at den er aktivert men finner den ikke, hvor fant du din ? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Litt offtopic, men åssen organiserer man online-spill i Buzz? Er jo aldri noen der når jeg prøver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå