Sajamann Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg savner nå James Bond: Everything or Nothing til PS2, syns det var bedre en det jeg husker fra Goldeneye, men nå spilte jeg ikke mye Goldeneye, men likevel. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Demoen til PC gav meg inntrykk av at spillet var rimelig amatørmessig, så noe kjøp blir det neppe inntil de gir oss en demo faktisk lar oss prøve spillet - ie. som varer i mer enn tre minutter. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sniking er litt morsomt da, helt klart den beste delen av spillet. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Demoen til PC gav meg inntrykk av at spillet var rimelig amatørmessig, så noe kjøp blir det neppe inntil de gir oss en demo faktisk lar oss prøve spillet - ie. som varer i mer enn tre minutter. Demo-versjonen er elendig i forhold til selve spillet. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har kjøpt dette spillet idag gleder meg til å prøve det:-) Eg har likt di tideligere bond spillene agent under fire og nightfire, så denne kan ikke være "dårligere" PS: latterlig at alle sammenligner med goldeneye fremdeles, synes selv at når goldeneye kom ut så var det by far det beste fps så langt. Men å sammenligne det med nye spill e tull, stemningen e digg fortsatt men spill mekanikken e søppel sammenlignet med nye bond spill. tok en runde igjen for litt siden la fra meg kontrollen rimmelig kjapt. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg er uenig. Jeg spilte Goldeneye for første gang i livet mitt for tre måneder siden(gjennom 64 emulator) Og det var en glede å spille, fra begynnelse til slutt. Så for meg var det ingen nostalgi involvert, men jeg kan se at dette er en av de svært sjeldne gangene hvor ett spill gjør absolutt alt riktig. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Da har eg spillt igjennom og e fornøyd, bare 2 ting eg litt missfornøyd med. * det kunne har vært lenger * ingen duppeditter å leke med ellers et bra bond spill, denne skal eg ha i samlingen. Lenke til kommentar
erikhl Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 har spillet, og det er bra! 8 av 10 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Der skuffer dere meg atter en gang og det er en mega episk stor forskjell på dette og Everything or Nothing so jeg sier "skjerpings mann!" 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Du er klar over at tråden er 4 år gammel? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg