Kongolaf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) hvorfor kjøper du ikke antec sonata III med 500w strømforsyning til ca 900?? Kan hende prisene på HW.no ikke er oppdatert da, som de er, fikk rett pris jeg.. Du trykker bare kjøp hos amentio under prosoverslaget på handlekurva di på HW.no Endret 7. november 2008 av Kongolaf Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 For og svare på og kjøpe annet kabinett : Det du linket til er sikkert bedere.. Men: Dyrere og har dårlig bruksanvisning. (i følge anmeldere) Jeg vet det er bare trykke på kjøp under handlevognen, men jeg skal ha noe annet og som ikke står i handlevognen. (en bug i hw) Når jeg trykker på varen, forsvinner (handlevognen) min på amentio.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 gå på vare for vare via handlevognen og trykk kjøp på amentio, tungvint, men skal funke Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Varene koster ifølge Amentio.no 8.540 kroner. :O Men ifølge hw, koster det cirka 5.000 kroner. Hvorfor denne prisforskjellen !? Endret 7. november 2008 av Steamed Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 hmmm. bruksanvisning faktisk.. kabinettet og strømforsyninga di koster koster jo 894 på amentio da... så er 16 kroner å spare.. men men... Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Hva er så rart med ordet bruksanvisning ? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er så rart med ordet bruksanvisning ? Bruksanvisning til hvor du skal sette hovedkortet og harddisken? Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Nei, til hvor ledningene skal festes.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 falt litt ut her jeg. Bruksanvisning til kabinett? Kan ikke helt se poenget med det? Det er en kasse i stål, plast eller aluminium, der man ideelt sett skal klare å plassere alle komponentene.. Ikke noe særlig hokuspokus der. Nei, hvis det er manglende bruksanvisning som stopper deg i å kjøpe et kabinett, da er du på bærtur... Skulle det dukke opp et problem eller noe merkelig, er alltids google en god venn. Og dette forumet. Du er nok ikke første person i verden som kjøper det aktuelle produktet, så mest sannsynlig har da 3000 andre mennesker lrt på det samme, og svaret ligger ute på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå