Gå til innhold

Opsett på stasjonær. Bra opsett ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor i all verden gidder du å bruke 507kr på et lydkort fra Creative? Det er totalt bortkasta penger. Lydkortet på hovedkortet er mer enn bra nok for de fleste, og hvis du mener det ikke er godt nok, vil jeg absolutt anbefale deg å satse på en annen produsent enn Creative. Makan til drittselskap som ikke gidder å lage drivere som funker skal du lete lenge etter. Du er ikke garantert at de lager drivere til Win7 når det kommer neste år, på samme måte som mitt lydkort, et Audigy2zs kjørte betadrivere over ett år etter at Vista kom ut. Tror de fortsatt ikke har klart å lage skikkelige drivere, og jeg bruker nå hjemmemekka drivere for å få alt til å virke.

Styr unna Creative, sats heller på Asus sin Xonar-serie eller noe annet. Eller dropp lydkort fullstendig

Lenke til kommentar

tenker du på frakt også?? virker som om du må bestille fra 2-3 forskjellige forhandlere.. hvor mye penger skal du egentlig bruke? litt lettere å finne noe til deg da...

Har du set på HWs anbefalinger hvermansen?? virker som kan passe deg perfekt

Endret av Kongolaf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Takker for svar !

Har nå oppgradert handelisten.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=86577.

anbefaler deg å se på det oppsettet jeg linka til tidligere. for det første har du valgt et kabinett som er veldig skranglete med dårlig PSU og hovedkortet du har valgt er total overkill iforhold til resten av systemet. Cpu hadde jeg minst kjøpt intel e5***. og skjermkortet har jeg selv på en maskin hjemme, det er ikke rare greine iforhold til andre i den prisklassen, se på ATi 4670 og 3850 istedet.

Lenke til kommentar
Takker for svar !

Har nå oppgradert handelisten.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=86577.

anbefaler deg å se på det oppsettet jeg linka til tidligere. for det første har du valgt et kabinett som er veldig skranglete med dårlig PSU og hovedkortet du har valgt er total overkill iforhold til resten av systemet. Cpu hadde jeg minst kjøpt intel e5***. og skjermkortet har jeg selv på en maskin hjemme, det er ikke rare greine iforhold til andre i den prisklassen, se på ATi 4670 og 3850 istedet.

Takk :)

Hva synes du om https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=86617.

Hater at Amentio ikke har Windows Vista Home Premium

Lenke til kommentar

hmmm rart.

Får det står at det eneste som Amentio ikke har i handlekurven min er Windows Vista Home Premium ..

Takker for link !

Jeg ordna litt på oppsettet ditt, hva synes du :p

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=86617.

Edit: La bare til WVHP (Windows Vista Home Premium)

Endret av smartymart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

linken funket ikke, men den du postet før det virket veldig grei. du må bare legge til windows manuelt når du lager handlevognen på amentio, er en "bug" på hardware som gjør at det står at amentio ikke har windows, noe de har.

Lenke til kommentar

du trenger nok ikke mer enn 512 mb på skjermkortet, jeg har det samme kortet og er kjempe fornøyd.. Har msi p35 noe-f, intel p. 2200 2.2 @ 3,2, 4g ocz ram, his 4670 iceq 512mb... Jeg klarer å kjøre farcry2 med optimal kvalitet i 1680x1050 uten noe som helst lagg..

Endret av Kongolaf
Lenke til kommentar

Hva synes dere om opsettet nå ?

Og, hvordan lage en handlekurv på Amentio.no

Har alle varene bortsett fra Windows Vista Home Premium.

Og prisen er mye dyrere på Amentio ! :O

Hvorfor?

Men hvordan lage en handlekurv?

Hvorfor koster det mere på Amentio, prisen på hw står det er billigere.

Og

Hva synes dere om opsettet nå ?

Endret av smartymart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...