Agrostar Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Lurde på om helsesøster på vgs har lov til å skrive ut noko medikament? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei. En helsesøster kan ikke skrive ut noe som helst medikamenter. Vaio Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du er heldig hvis du får et par Paracet. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
goneandaway Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det eneste helsesøster kan skrive ut er resept på P-piller (og muligens annen prevensjon som trenger resept). Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Trodde helsesøster bare var en sykepleier jeg...Er du sikker på at helsesøster kan skrive ut medikamenter som p-piller? Hva sier du Vaio? Er dette god fisk? OT: apropos god fisk, Vaio, får du kjøpt norsk laks i Butikkene i Budapest? Endret 7. november 2008 av w3p Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tror neppe at helsesøster kan skrive ut ting som p-piller. Da må man nok på en helsestasjon eller til en lege. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Googlet og fant dette: Helsesøster på skolen har bare lov til å skrive ut resept på p-piller til jenter mellom 16 og 20 år.Da er p-pillene i tillegg gratis. Link Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Og dette er vanlig praksis overalt? Mine damer har alltid betalt for sine. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Og dette er vanlig praksis overalt? Mine damer har alltid betalt for sine. Er du mellom 16 og 20 år skal du få dekket opptil 100,- for hver tredje måneds forbruk ved kjøp av p-piller og andre hormonelle prevensjonsmetoder som p-plaster, p-ring og p-sprøyte. Link Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Aha, nå er jeg med igjen. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har da alltid fått mine p-piller av helsesøsteren på skolen så Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har fått p piller av helsesøsteren på skolen så Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Me fekk no vete at me kunne få p-pillar gratis av ho, men me er kun gutar i klassen så det var ikkje store problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå