Sewero Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har OEM Vista på cd og vil gjerne få byttet den imot XP. Jeg har CD med cover liggende og klistremerket er fortsatt festet på coveret, hvordan fungerer det med å sende mail til microsoft og få byttet? Skal jeg bare vedlegge bilde av klistremerket for å få ordnet det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Dannigolan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg tviler på at de kommer til og bytte i og med at ms er drittsekker Når kjøpte du pcen btw siden det kan hende (selv om jeg tviler ) at de kan bytte til xp, Endret 7. november 2008 av Dannigolan Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Mener å huske noe om at om du har Vista så har du også XP, altså at du kunne bytte. Men er mulig dette bare var for Dell-kunder? Men hva slags Vista er det du har liggende da? Endret 7. november 2008 av zicoz Lenke til kommentar
Dannigolan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dell hadde den dealen ja men etter at s´s ykt mange bytta til xp fant de ut at de skal tvinge folk til og ha vista. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Mener å huske noe om at om du har Vista så har du også XP, altså at du kunne bytte. Men er mulig dette bare var for Dell-kunder? dette er en spesielle avtale dell hadde med kundene sine som ville ha den mulighet om å bytte fra xp til vista. ( dette tror jeg var, før vista var tilgjengelig på deres pc'er ) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tviler på at de kommer til og bytte i og med at ms er drittsekker Når kjøpte du pcen btw siden det kan hende (selv om jeg tviler ) at de kan bytte til xp, ms har/vil ikke ha noe med oem å gjøre, dette er leverandøren av oem som har det, så i dette tilfelle er de ikke og kan de ikke være drittsekker !!! Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Som spurt tidligere, hva slags Vista er det, og hvilken XP er du ute etter? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Vista Home Premium og jeg tar imot hvilken som helst XP versjon ifra MS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå