^fmj Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Handlevogn Forslag til endringer? Eventuelle endringer på være på lager hos amentio eller på lager innen rimelig tid. Pcen skal brukes til lette ting som surfing og tekstbehandling, pris er et viktig kriterium. Endret 7. november 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Du burde kjøpe cd/dvd driver for og få pcn til å virke.. Og muligens Windows Vista Home Premium e.l Muligens et skjermkort.. Endret 7. november 2008 av smartymart Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ser ingen grunn til å kjøpe skjermkort, da hovedkortet har det integrert. DVD-brenner kunne vært en idè da, så du får installert eventuelt operativsystem. Og du trenger forsåvidt et operativsystem også... Du har sikkert en WinXP liggende i en skuff et sted, som de fleste andre. Vista er relativt unødvendig, da du har ganske svake komponenter og mest sannsynlig bare medføre frustrasjon. Skal du ha Vista vil jeg anbefale deg å øke til 4GB ram. (ikke at det er den helt store kostnaden da..) Isåfall, husk å kjøpe 64bit Vista, siden det går dårlig med 4GB ram og 32bit operativsystem. Til surfing skal denne maskinen fungere veldig bra. Spill derimot vil overhodet ikke fungere noe særlig Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Amentio hadde ikke den billigst dvd-brenneren på lager så funderte litt på om jeg skulle ta en med lightscribe eller ikke. Derfor hadde jeg ikke adda den til handlevognen. Hvis det blir vista satser jeg på 4gb ja, men tviler på det. Skjermkortet er bra til onboard å være, men skal ikke spille noe på den. Det jeg spekulerte mest på var om jeg heller skulle gå for en X2 5400, de koster stort sett det samme. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noe som er rart med OS, er at Vista 64 bit er billigere en 32 :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå