Gjest Ikke_en_spøk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fingra ei dame for 2 (!) uker sia, har vaska henda flere ganger daglig (med såpe, zalo og sprit), men fingra lukter fortsatt råte (det var jo grei nok lukt like etterpå, men ja - helt jævlig nå). Åssen i pokker får jeg bort lukta? Hva annet kan det eventuelt være? Lukta dukket ikke opp før like etter fingringa, det kan jo være et sammentreff med no anna, men ja... Lenke til kommentar
Gjest Fortsatt_ingen_spøk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 PS! Jeg var også nedi der med kjeft og lem, men de lukter ikke vondt. Kan jo være noe helt annet, men litt tilfeldig synes nå jeg... Lenke til kommentar
Colb Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 en god start er å slutte å klø seg i go'sprekken til enhver tid. også hørt at trolling kan føre til dårlig fingerlukt... Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Prøv kaustisk soda. Lenke til kommentar
Tauronicus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ... Få ny lukt på, repeat when needed. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 PS! Jeg var også nedi der med kjeft og lem, men de lukter ikke vondt. Jeg er seriøst nysgjerrig på hvordan du har klart å lukte på din egen kuk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 2 uker? Hørtes mye ut, har aldri merka noe mer enn to dager på det meste. Prøv å vask fingrene i sprit Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Prøv å vask fingrene i sprit Det sier han at han har prøvd. Men seriøst, det kan ikke være muselukt. Da var det ihvertfall noen som ikke hadde vasket seg på en stund. Jeg har aldri merket noe som helst lukt dagen etter, og jeg er sykt fokusert på lukter. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Exen min var uren og lukte hest nedentil! men gikk fortsatt bort etter et par timer? hva har hun du har smørt seg med da? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Luktet hest? Da hadde jeg dødd! Renslighet er en dyd. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gud: Hei Adam Adam: Hei Gud Gud: Hvor er Eva? Adam: Hun er nede i vannet og tar seg et bad Gud: Faen, kommer aldri til å få den lukten av fisken. Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hørtes litt usannsynlig ut at lukten er der etter to uker Sikker på at det ikke bare er psykisk da ? Kan jo eventuelt vaske fingrene skikkelig godt med såpe. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis du var nedi der med munnen, kan det kanskje være at noe saft krøp opp og "satte" seg i nesa, slik at du tror det er fingrene som lukter? Rens nesa med saltvann! Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Exen min var uren og lukte hest nedentil! men gikk fortsatt bort etter et par timer? hva har hun du har smørt seg med da? Lol, vurderer nesten å spørre hvilken eks, men nevermind, vil ikke vite egentlig. OT: Dette høres bare tullete ut. Vask deg, og slutt å pelle borti alt mulig rart hele tiden. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 du kan jo skylle hendene dine i sterk eddik som da er 30% eller fiskeslam Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis du var nedi der med munnen, kan det kanskje være at noe saft krøp opp og "satte" seg i nesa, slik at du tror det er fingrene som lukter?Rens nesa med saltvann! Slenger meg på den forklaringen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg tipper det er placebo Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dette må være kødd? Du fingrer ei dame, og 2 uker etterpå lukter det råttent av hendene dine? Tror du må lenger ut på landet med den der du Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 vask dem i eddik og hornsalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg