warloxy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det noen som har erfaring med Er det noen som har erfaring med ARGON EP4002? Mine koss plugger synger på siste strofe og trenger å byttes ut. Har titta litt på DENON AHC-351, men leste i en test at der betaler man mer for merket enn for lyden. Anbefalinger i max 400 kroners klassen anyone (det går stort sett i rammstein, så man trenger noe med trøkk). Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Anbefaler Sennheiser CX-300. Bra trykk, god lyd og finfin pris Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Anbefaler Sennheiser CX-300. Bra trykk, god lyd og finfin pris Støttes EDIT: Bra sagt 2B'1 Endret 7. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Er det noen som har erfaring med Er det noen som har erfaring med ARGON EP4002? Mine koss plugger synger på siste strofe og trenger å byttes ut. Har titta litt på DENON AHC-351, men leste i en test at der betaler man mer for merket enn for lyden. Anbefalinger i max 400 kroners klassen anyone (det går stort sett i rammstein, så man trenger noe med trøkk). Sorry meg, men er det ikke nettopp det du gjorde da du skaffa deg iPod? Betale for merke og ikke lyden? Endret 8. november 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
warloxy Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Fikk den gratis fra jobben, skulle jeg brukt egne peng hadde det nok blitt ett annet merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå