pizzafordi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lavalys Everest forteller 3.4ghz windows forteller 3.4ghz samme gjør dobbeltrykk høyre musknapp på min datamaskin men ikke cpu-z som forteller nedsenket divider fra x9 til x6 Bruker ASus p5n-e sli nforce 6 før 800fsb hovedkort multiplier x5, med høyere fsb enn 800 så senket jeg også hovedkort multiplier ned fra x5 til x4 eller x3, i begynnelsen x2. Men nå står det 1333fsb og hovedkort multiplier x5, makes no sense? til og med når jeg har 1500fsb og hovedkort multiplier x5 så starter maskinen uten problem? men når jeg senker ned til x4 så funker den ikke? go figure noe tips her? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det er bare under 0 load, spare strøm. Dette kan du slå av i bios Edit, løsning også -speed step må du slå av i bios. Endret 6. november 2008 av War Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877017 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå