Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du så noen sider tilbake så leker jeg med tanken på å tatovere "Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" fra skulder til skulder selv. Blir nok noen klossete armbeveglser å smøre det inn.

Av ren nysgjerrighet: hva er egentlig ideen bak dette sitatet? :)

 

Sjekk signaturen. ;)

 

Han gjør det for det er billigere og han er gjerrig, er de beste grunnene som finnes det :D

 

Blir litt korttenkt å trekke den konklusjonen når du ikke kjenner ham.

 

Ut fra det jeg leste i førstepost, ser jeg ikke noe stort problem med å tatovere meg i utlandet, så lenge det er en skikkelig tatovatør :)

 

Selvsagt ikke, men pass på at du får sjekket grundig da. Fordelen her i hjemlandet er at du ikke trenger å reise utenlands for å bestemme deg for tattovør. Da jeg bestemte meg for hvilket studio jeg skulle ta tok de ca.t et halvt år før jeg var "trygg" på studioet.

 

Kansje du kan få salve i sprayformat så kan du bare spraye på selv dersom du går innom do eller noe sånt. vet ikke om det finnes, var bare en tanke. Men hvor på ryggen skal du ha egentlig? Er jo noen steder som er lettere å komme til enn andre.

 

Om du så noen sider tilbake så leker jeg med tanken på å tatovere "Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" fra skulder til skulder selv. Blir nok noen klossete armbeveglser å smøre det inn.

Plasseringen blir midt mellom skuldrene, noe som passer dårlig, siden jeg er særdeles lite myk av meg. Får satse på at jeg har noen hyggelige klassekamerater og kollegaer av meg, som kan hjelpe meg litt den første stunden.

 

Noen du vet av det motsatte kjønn som ikke har noe imot å smøre ryggen din? :D

Lenke til kommentar

Nå var det for guds skyld en spøk da, noe du tydligvis ikke forsto.

Hadde jeg ville såret han eller vært frekk så hadde jeg sagt noe helt annet.

Du har vært med i tråden her en stund og gud hvor mye vi har snakket om det med utlandet og pris.

Så det har null med om jeg kjenner han eller ikke.

Lengre enn dette gidder jeg ikke og dra den, merklig at du reagerer på det og ikke han.

Så jeg sier til deg: korttenkt av deg og komme frem til den konklusjonen.

 

 

Og bare for og være sikker på at den IKKE blir misforstått:

w0bni, det har vært utrolig mange som har spurt om det i tråden her og det har ofte blitt "diskusjon" ut av det. Hvis du følte jeg gikk over grensa så beklager jeg på det sterkeste.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Nå var jeg ikke helt seriøs jeg heller. Trodde vi hadde diskutert nok til at det gikk igjennom. Eller svar det lett å forstå at du spøkte, spesielt pga. smileyen. Utenom det så har jeg ikke vært spesielt mye med på diskusjoner rundt utlansdet og pris. Jeg har for det meste vært med på å diskutere motiver og plassering. Som du sikkert har merket er det bare med store, ugjevne mellomrom jeg er her inne. Er for det meste i politikk og samfunn.

Lenke til kommentar
Hmm, de 2 ja :hmm:

Hadde du klart og fått de med litt stil og ikke bare bokstaver så tror jeg det kunne blitt bra.

Med stil så mener jeg bare litt annet enn bare bokstaver:)

 

Hvilken stil tenker du på? Portretter er uaktuelt uansett hvilken person det gjelder. Ikke minst etter flere eksempler i denne tråden på hvordan portrettene kan ende opp dersom man er uheldig.

Lenke til kommentar

neinei, ikke noe slikt:)

Tenkte mer på en bakgrunn som får bokstavene frem.

foreks. en mur, et eller annet som symboliserer dritten der nede.

 

 

Jeg har endelig bestemt meg for at min første tatovering kommer til å bli en old school-inspirert half-sleeve. Hvilke studier i Oslo-området er å anbefale for en sånn type tatovering?

 

Lucky 7 foreslår jeg du tar deg en tur til da:)

Det ligger i Oslo.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Heisann

 

Det har seg slik at jeg har en tattovering jeg har lyst til å tattovere over. Tattoveringen består av 5 bokstaver, ganske små. Er dårlig tattovert, mangler fylling noen plasser. Er på armen. Legger ut bilde hvor den er og hvor sånn ca tegnene står:

 

BILDE

 

Noen som har noen tips om hva jeg kan tattovere over? Et kult mønster?

 

Setter pris på alle forslag :)

Lenke til kommentar

Det var et eksempel;)

Hva som passer best må du finne ut, eneste jeg sier er: Bare bokstavene kan bli litt "dødt" tror jeg.

Men angående Arafat så ser jeg ikke problemet med potrett og r.i.p under. Folk må mene det de vil om den biten.

 

 

Bo ja, kongen selv :!:

 

 

ps: Til nye...Bo suger meitemark og kakkerlakker.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

For og si det sånn Glimti, hadde jeg fått mulighet til og gjøre et par ting med han så hadde jeg sagt ja!!

 

Men han er en blanding mellom kakkerlakk og det vi har i munnviken når vi slever ( det som tørker ) innenfor bransjen.

Kjenner ikke han privat, men han sier at han er kunstner da. Og da må han jo være dyktig :roll:

 

 

Håper at det kommer en lov om hva standard et studio skal holde, har sett folk på nivået hans på conventions. Sånn skal det ikke være syns jeg.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...