trash__ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det var ikke noe slikt du fikk på kroppen da? Jo, det er veldig mulig! Regner med at det er andre stoffer i dette enn i vanlige tatoveringer? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Om du så noen sider tilbake så leker jeg med tanken på å tatovere "Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" fra skulder til skulder selv. Blir nok noen klossete armbeveglser å smøre det inn. Av ren nysgjerrighet: hva er egentlig ideen bak dette sitatet? Sjekk signaturen. Han gjør det for det er billigere og han er gjerrig, er de beste grunnene som finnes det Blir litt korttenkt å trekke den konklusjonen når du ikke kjenner ham. Ut fra det jeg leste i førstepost, ser jeg ikke noe stort problem med å tatovere meg i utlandet, så lenge det er en skikkelig tatovatør Selvsagt ikke, men pass på at du får sjekket grundig da. Fordelen her i hjemlandet er at du ikke trenger å reise utenlands for å bestemme deg for tattovør. Da jeg bestemte meg for hvilket studio jeg skulle ta tok de ca.t et halvt år før jeg var "trygg" på studioet. Kansje du kan få salve i sprayformat så kan du bare spraye på selv dersom du går innom do eller noe sånt. vet ikke om det finnes, var bare en tanke. Men hvor på ryggen skal du ha egentlig? Er jo noen steder som er lettere å komme til enn andre. Om du så noen sider tilbake så leker jeg med tanken på å tatovere "Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" fra skulder til skulder selv. Blir nok noen klossete armbeveglser å smøre det inn. Plasseringen blir midt mellom skuldrene, noe som passer dårlig, siden jeg er særdeles lite myk av meg. Får satse på at jeg har noen hyggelige klassekamerater og kollegaer av meg, som kan hjelpe meg litt den første stunden. Noen du vet av det motsatte kjønn som ikke har noe imot å smøre ryggen din? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Nå var det for guds skyld en spøk da, noe du tydligvis ikke forsto. Hadde jeg ville såret han eller vært frekk så hadde jeg sagt noe helt annet. Du har vært med i tråden her en stund og gud hvor mye vi har snakket om det med utlandet og pris. Så det har null med om jeg kjenner han eller ikke. Lengre enn dette gidder jeg ikke og dra den, merklig at du reagerer på det og ikke han. Så jeg sier til deg: korttenkt av deg og komme frem til den konklusjonen. Og bare for og være sikker på at den IKKE blir misforstått: w0bni, det har vært utrolig mange som har spurt om det i tråden her og det har ofte blitt "diskusjon" ut av det. Hvis du følte jeg gikk over grensa så beklager jeg på det sterkeste. Endret 18. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nå var jeg ikke helt seriøs jeg heller. Trodde vi hadde diskutert nok til at det gikk igjennom. Eller svar det lett å forstå at du spøkte, spesielt pga. smileyen. Utenom det så har jeg ikke vært spesielt mye med på diskusjoner rundt utlansdet og pris. Jeg har for det meste vært med på å diskutere motiver og plassering. Som du sikkert har merket er det bare med store, ugjevne mellomrom jeg er her inne. Er for det meste i politikk og samfunn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Vet at du er her inne,liker tattoveringer og politikk ikke minst:P Men det var ment som en intern spøk...som feilet brutalt Endret 18. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Glem det, det er uansett ikke det tråden handler om. Hva synes du om mine to vurderinger om "R.I.P. Yassir Arafat" og "Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" som begge er politisk motiverte? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hmm, de 2 ja Hadde du klart og fått de med litt stil og ikke bare bokstaver så tror jeg det kunne blitt bra. Med stil så mener jeg bare litt annet enn bare bokstaver:) Endret 18. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har endelig bestemt meg for at min første tatovering kommer til å bli en old school-inspirert half-sleeve. Hvilke studier i Oslo-området er å anbefale for en sånn type tatovering? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hmm, de 2 ja Hadde du klart og fått de med litt stil og ikke bare bokstaver så tror jeg det kunne blitt bra. Med stil så mener jeg bare litt annet enn bare bokstaver:) Hvilken stil tenker du på? Portretter er uaktuelt uansett hvilken person det gjelder. Ikke minst etter flere eksempler i denne tråden på hvordan portrettene kan ende opp dersom man er uheldig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) neinei, ikke noe slikt:) Tenkte mer på en bakgrunn som får bokstavene frem. foreks. en mur, et eller annet som symboliserer dritten der nede. Jeg har endelig bestemt meg for at min første tatovering kommer til å bli en old school-inspirert half-sleeve. Hvilke studier i Oslo-området er å anbefale for en sånn type tatovering? Lucky 7 foreslår jeg du tar deg en tur til da:) Det ligger i Oslo. Endret 18. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Heisann Det har seg slik at jeg har en tattovering jeg har lyst til å tattovere over. Tattoveringen består av 5 bokstaver, ganske små. Er dårlig tattovert, mangler fylling noen plasser. Er på armen. Legger ut bilde hvor den er og hvor sånn ca tegnene står: BILDE Noen som har noen tips om hva jeg kan tattovere over? Et kult mønster? Setter pris på alle forslag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er vel du selv best til å finne ut siden det er du som skal ha og like tatoveringen. Mitt eneste forslag er at du finner noe som kan dekke over fargene og størrelsen så det ser naturlig ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vanskelig å si uten å se bilde av den faktiske tatoveringen. Du bør uansett ta en tur til en tatovør. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Som sagt av Glimti pluss det med cover-up må du snakke med en tattovør siden det ikke er bare og klaske farger over så er det dekt:) Men du har mye plass, det er bra. Avtal en time så du kan få pratet med en tattovør og hør hva han\hun sier. Endret 18. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 neinei, ikke noe slikt:)Tenkte mer på en bakgrunn som får bokstavene frem. foreks. en mur, et eller annet som symboliserer dritten der nede. Synes ikke akkurat at en mur er det som symboliserer Yassir Arafat... Lucky 7 foreslår jeg du tar deg en tur til da:)Det ligger i Oslo. Har du glemt Bo i gamlebyen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det var et eksempel;) Hva som passer best må du finne ut, eneste jeg sier er: Bare bokstavene kan bli litt "dødt" tror jeg. Men angående Arafat så ser jeg ikke problemet med potrett og r.i.p under. Folk må mene det de vil om den biten. Bo ja, kongen selv :!: ps: Til nye...Bo suger meitemark og kakkerlakker. Endret 18. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 takk for svar har dere noen tips til sider med masse tattoveringer? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) tattooartists.org søk navnet på google eller noe siden jeg kan ha skrevet det feil, noe som er 80% mulighet for at jeg har. Endret 19. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ps: Til nye...Bo suger meitemark og kakkerlakker. På ordentlig? takk for svar har dere noen tips til sider med masse tattoveringer? Foreslår at du sjekker åpningsinnlegget. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) For og si det sånn Glimti, hadde jeg fått mulighet til og gjøre et par ting med han så hadde jeg sagt ja!! Men han er en blanding mellom kakkerlakk og det vi har i munnviken når vi slever ( det som tørker ) innenfor bransjen. Kjenner ikke han privat, men han sier at han er kunstner da. Og da må han jo være dyktig Håper at det kommer en lov om hva standard et studio skal holde, har sett folk på nivået hans på conventions. Sånn skal det ikke være syns jeg. Endret 19. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå