Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansje du kan få salve i sprayformat så kan du bare spraye på selv dersom du går innom do eller noe sånt. vet ikke om det finnes, var bare en tanke. Men hvor på ryggen skal du ha egentlig? Er jo noen steder som er lettere å komme til enn andre.

 

Om du så noen sider tilbake så leker jeg med tanken på å tatovere "Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" fra skulder til skulder selv. Blir nok noen klossete armbeveglser å smøre det inn.

Lenke til kommentar

Jo, og vurderer det fortsatt, men ville vært litt mer uaktuelt dersom det ble fred og opprettelsen av en palestinsk stat så heller mer mot en tatovering som "R.I.P. Yassir Arafat".

 

Men ha det klart for deg at jeg ikke er fan av tatoveringer av idrettsmerker eller bilmerker og heller ikke forsvarer disse motivene, men forsvarer folk forskjellige smak og valg.

Lenke til kommentar

Det kan man i største grad, men hvor mye man reagerer varierer såklart.

Og på den fronten er farger det fleste reagerer på hvis de gjør det har alle jeg har tattovert meg hos sagt.

Gult og rødt liker ihvertfall ikke huden min, får alltid en 2-3 måneders kløkløklø og så går det over.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Like viktig og tenke på tiden etter, og miste farge skjer ofte.

Ingen kan si på forhånd hvor bra huden din tar opp blekk, og er du uheldig så mister du farge og må farge opp igjen.

Hvis du ikke drar ned ditt igjen og gjør det så må du gjøre det i norge og risikerer da og betale full pris.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Kan man være allergisk mot tatoveringer, forresten? Husker at jeg som barn fikk en 14-dagers-tatovering i Hellas, og endte opp med et skorpionformet sår som både væsket og klødde i flere måneder etterpå - ikke en god opplevelse.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=128579

http://www.hennapage.com/henna/translation...ersorthenna.pdf

 

Det var ikke noe slikt du fikk på kroppen da?

Lenke til kommentar
Kansje du kan få salve i sprayformat så kan du bare spraye på selv dersom du går innom do eller noe sånt. vet ikke om det finnes, var bare en tanke. Men hvor på ryggen skal du ha egentlig? Er jo noen steder som er lettere å komme til enn andre.

 

Om du så noen sider tilbake så leker jeg med tanken på å tatovere "Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" fra skulder til skulder selv. Blir nok noen klossete armbeveglser å smøre det inn.

Plasseringen blir midt mellom skuldrene, noe som passer dårlig, siden jeg er særdeles lite myk av meg. Får satse på at jeg har noen hyggelige klassekamerater og kollegaer av meg, som kan hjelpe meg litt den første stunden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...