After Dark Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Til hva? Gått glipp av noe? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Nuthing HUGE. "Sjekka ut galleriet hans(Nick morte), så bra ut. Jeg ringte Linda og hu sa det fortsatt var ledige timer. Så skulle ringe imorgen Damn, første tattoveriga mi skal dekke hele utside av venstre legg" Endret 15. september 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
AVF Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Blir nok litt vondt, men det går fort over Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hadde jeg bestillt time, så hadde jeg vært superstoka. Endret 15. september 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg overlever nok, røyk korsbåndet for 4 måneder siden, tviler på at det gjør vondere enn det. Får dra med meg dama og ha med litt musikk så går det bra^^ Lenke til kommentar
AVF Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Går nok veldig bra. Og smerten er uansett verdt det!! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nuthing HUGE. "Sjekka ut galleriet hans(Nick morte), så bra ut. Jeg ringte Linda og hu sa det fortsatt var ledige timer. Så skulle ringe imorgen Damn, første tattoveriga mi skal dekke hele utside av venstre legg" Alltid gøy med ny tatovering! Som AndrieF sier er det verdt smerten uansett. (Så lenge resultatet blir bra selvfølgelig.) Min neste plan er på halsen. Blir forhåpentligvis gjort nå til høsten. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Yey, time den 24 September Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 et spm bare, så på miami ink her om dagen og mange andre ganger, kan noen svare meg på hvorfor så og si alle som skal minnes om noen velger en koi fisk?? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Yey, time den 24 September Gratulerer. Jeg har ikke engang somlet meg til å bestille time enda. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 et spm bare, så på miami ink her om dagen og mange andre ganger, kan noen svare meg på hvorfor så og si alle som skal minnes om noen velger en koi fisk?? The Koi fish Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Yey, time den 24 September Gratulerer. Jeg har ikke engang somlet meg til å bestille time enda. Det syns jeg du bør gjøre ganske fort, i tilfelle tatovøren har lang ventetid. Jo fortere, jo bedre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er jeg fult klar over, men får bare ikke somlet meg til det. Skal prøve i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det som er så irriterende er at man må betale depositum. Jeg har ikke penger enda, men jeg får jo stipendet snart og dermed kan jeg sette av penger til denne etterlengtede tattooen min, men da må jeg først bestille time.. 12 uker ventetid.. Blah Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da har veninna mi fått i oppgave å lage en grei skisse så tattovøren kan se litt hvordan jeg tenker, så slipper han å gjøre utrolig mye før jeg blir fornøyd^^ Gleder meg sykt til tattoveringen nå YEY. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva slags motiv skal du ha? Noe komplisert? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 " http://asuss06.deviantart.com/art/wings-97341443 Dette er det nærmeste jeg har kommet vingene jeg skal tattovere på leggene mine. Den venstre vingen skal være dekket av fjær og den høyre skal også hovedsakelig være en engelvinge men den skal falme og være mere ødelagt jo lenger ned man kommer. Skal så og si dekke hele utsiden av begge leggene. " Blir nok smuuth Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kult, skjønt jeg ble mest oppmerksom på skorpionen ettersom jeg ser etter skorpionmotiv selv. Kunne ellers tenke meg en sånn en, men drøyer den. Kunne det vært noe for deg? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...n_primitive.jpg Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Eg skal snart bestilla ein time til min første tatovering. Eg tenkte eg skulle ha logoen til Manchester United. Men føler den er litt "oppbrukt" som motiv. Er det nokon som har nokon forslag til alternative vriar som kan gjerast med den? Eventuelt ein "Red Devil" som held logoen f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå