Lodbrok Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så nå på electric linda sin side at Nick Morte er gjeste tattovør og har ledig tid 22-30 september. Er han dyktig nok når det gjelder slike ting? Hvis du ser på forskjellige artisters verk og sammenligner med Nick morte, kan du finne ut selv om du syns han er god nok Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nick Morte er en meget dyktig tattovør, sjekk ut arbeidet hans;) Det anbefaler jeg på det sterkeste;) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sjekka ut galleriet hans, så bra ut. Jeg ringte Linda og hu sa det fortsatt var ledige timer. Så skulle ringe imorgen Damn, første tattoveriga mi skal dekke hele utside av venstre legg Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen så har tatt tatovering på Let's buzz i bergen? Skal ned der på torsdag med noen tegniger og slikt, men er det gode folk der? Hvordan er prisene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Etter det jeg har fått med meg så er Lets Buzz veldig kompetente. Pris aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Lets Buzz er et trygt valg, ikke kjempegale på pris med en gang du går litt opp i str. Smått blir fort dyrt. Er en 12 ukers ventetid da. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Oke, hørres bra ut! 12 uker?? Det var en del da, får hørre me det om det klarer og skvise meg inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Facebook slår til igjen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Der ja, enda en vi slenger inn i rekken av klassikere :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Og -alle- som kommenterer skriver "kjempe fin", "så fin", "nydelig" osv osv. Edit: Og alle er damer, uten å plassere noen i bås. Endret 15. september 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Syns ikke mine er så spess. fine, men de har ihvertfall en grei standard:P Syns folk godtar så mye innenfor tattovering, skal ikke mye til før det er fint og de fleste sier jo "fint" selv om det er nummeret før de spyr. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At folk godtar mye forskjellig innenfor tattovering henger sikkert sammen med at folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og -alle- som kommenterer skriver "kjempe fin", "så fin", "nydelig" osv osv. Edit: Og alle er damer, uten å plassere noen i bås. Æsj ass, kjerringer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 hæ Var det så vansklig å forstå? La oss ta et eksempel: Har du sett Charlie`s angelesfilmene? I film nr. 2 er det en som har tattovert "ONLY GOD WILL DUDGE ME" fra skulder til skulder. Selve skriften er noe jeg aldri kunne tenkt meg, men en tatovering fra skulder til skulder derimot kunne jeg godt tenkt meg dersom det passer inn til resten av planene mine. Skriften jeg tenker på er "GAMMEL NOK TIL Å DREPE - GAMMEL NOK TIL Å DØ". Det skulle være svarte og tjukke bokstaver, men helt enkle. Ingen snirkler elller spesielle former. Bare ren, enkel tekst. Dette ville jeg vært fornøyd med mens andre som kansje kunne tenkt seg motivet ville hatt rød bokstaver, bloddråper, snirklende bokstaver, piggtråd, glasskår eller noe annet. Det kunne aldri jeg tenkt meg å kombinere med teksten, men folk har altså forskjellig smak, noe som gjør at man godtar forskjellig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Glimti: Dårlig er dårlig, samme hva smak man har;) For alle typer tattovering kan gjøres sikkelig. Og den over så ræva ut, akkuratt den kunne blitt gjort mye bedre. Er det jeg mener, ikke at folk har forskjellig smak. Men hvis personen liker at ting ikke ser så bra ut så skal jeg ikke si noe på det. Endret 15. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, at enkelte burde ta tattoveringer, og andre ikke, er jeg innforstått med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At folk godtar mye forskjellig innenfor tattovering henger sikkert sammen med at folk har forskjellig smak. Enten det eller at de kanskje ikke vet at det faktisk går an å få tatt tatoveringer som er bedre utført? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Glimti: Dårlig er dårlig, samme hva smak man har;)For alle typer tattovering kan gjøres sikkelig. Og den over så ræva ut, akkuratt den kunne blitt gjort mye bedre. Er det jeg mener, ikke at folk har forskjellig smak. Men hvis personen liker at ting ikke ser så bra ut så skal jeg ikke si noe på det. Ah, sånn å forstå. Trodde du mente motivet i sinn helhet. Joda, klart at kvaliteten er merkbar og har alt å si. Skjønt du finner unntak. Er jo en grunn til at våre kjente og kjære TattooHarald og TattooJo har kunder... :!: At folk godtar mye forskjellig innenfor tattovering henger sikkert sammen med at folk har forskjellig smak. Enten det eller at de kanskje ikke vet at det faktisk går an å få tatt tatoveringer som er bedre utført? Samme svar til deg. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fawk, gruer meg som faen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå