Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å være flink med tattoveringen min men nå ser den litt... skabbete ut fargemessig. Huden der hvor det ser rart ut er blankere enn huden ellers. (Den tatoverte huden da altså) Er det fortsatt en form for skorpe der? Eller har jeg føkka opp på et vis? Tok den for 10 dager siden og har gjort som jeg fikk beskjed om, vaska to ganger om dagen med grønnsåpe og så tatt på litt salve. Og ikke klødd.

Lenke til kommentar

Spørsmål. Hull i øret, øreflipp. Jeg har noen halveis gjenngrodde hull fra frisør. Jeg vil ha nye hull (som jeg har lært på den harde måten å ikke gå til frisør for). Problemet er at det er uaktuelt å bare stikke opp de jeg har, da de er skjeve, og på den ene øreflippen er det to innganger og en utgang (hun skjøt veldig skjevt til å begynne med, og det grodde aldri, selv om hun tok rett ut igjen). Hvor fælt vil det mest sannsynlig bli seende ut om jeg stikker nye hull rett ved siden av og utvider? Går det i det hele tatt, eller bør jeg bare få skjært opp øret via det hullet? Plasseringsmessig har jeg regnet ut at det kommer til å gå, men vil det se helt fælt ut?

Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å gi et konkret svar uten å ha sett ørene i levende live. Er hullene skjeve horisontalt går det nok greit med skalpellering, om det er vertikalt blir det litt verre. Da kan man evt. gjøre snittet kortere på baksiden, for så å åpne opp det gamle hullet, slik at det på en måte folder seg ut og blir en del av det nye. Dette er også litt avhengig av hvor bra hullene har grodd, om det er seigt og arrete er det et mareritt å skjære gjennom.

Og, så er det også det at hullene kan være dårlig plassert for å være et utgangspunkt for et nytt hull. Mange variabler. :)

Lenke til kommentar

Mareritt å skjære gjennom tror jeg nok det blir. De er ikke særlig pent grodd (noe som er en grunn til at jeg vil fikse dem, de ser jo ikke ut for fem flate øre), men det høres ut som det bør være mulig. Får finne meg en piercer som er villig til å prøve i alle fall, stort verre kan de ikke bli. Men takk for svar. =)

Lenke til kommentar

Hei folkens,

Jeg har et spørsmål om et motiv jeg har tenkt meg;

Jeg skal ta en memorial-tatovering for å hedre en god venn som gikk bort for ikke så lenge siden.

Tanken er å ha en engel som kneler med bøyd hode(sett fra siden) Med min avdøde venn's fødselsdato og gravstein-skrift (gravsteinen har ikke kommet enda, men ser for meg noe i "Høyt elsket-dypt savnet", duren) . Jeg har sett flere ulike slike tatoveringer og vil ha en slik.

Men jeg har lagt merke til en ting. I noen slike "fallen angels" motiv, er det noen som har et sverd plantet i jorda. Betyr dette noe spesielt? Betyr det noe annet om sverdet peker opp?

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar

Poster igjen jeg :)

Dette er det nærmeste jeg har kommet vingene jeg skal tattovere på leggene mine. Den venstre vingen skal være dekket av fjær og den høyre skal også hovedsakelig være en engelvinge men den skal falme og være mere ødelagt jo lenger ned man kommer. Skal så og si dekke hele utsiden av begge leggene. Hvor lenge tror jeg må sitte i stolen per legg og pris? Jeg forventer å måtte betale en liten del.

http://asuss06.deviantart.com/art/wings-97341443

Så nå på electric linda sin side at Nick Morte er gjeste tattovør og har ledig tid 22-30 september. Er han dyktig nok når det gjelder slike ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...