Luminos Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei, utrolig mange stilige tatoveringer her Har selv vurdert å ta en nå ganske lenge. Er veldig usikker på om jeg faktisk tørr though, for jeg er fryktelig pysete Motivet jeg har tenkt på er en g-nøkkel og en c-nøkkel som blir flettet sammen til et hjerte. Har funnet noen motiver på nettet, men vil ikke "stjele" så kunne tenkt meg at tattovøren gjorde sin egen vri på den, kanskje med noen små noter rundt og noen poteavtykk (elsker musikk og dyr! Mine store lidenskaper). Hvor mye tror dere et sånt motiv ville kostet? Vil ikke ha det så veldig stort, og kunne tenkt med å hatt det på innsiden av håndleddet. Er det et fryktelig vondt sted?? *skummelt* Bor i Bergen, så Lets Buzz er vel det naturlige valget. Og alle der er vel kapable nok til en sånn liten sak Motivet: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 "Ikke så veldig stort" er litt vagt, men så har man heller ikke så mye plass å ta av på håndleddet. Kan tenke meg at motivet på bildet vil ligge på rundt 800-1000kr i ca. 5x5cm. Litt vanskelig å si noe mer spesifikt om resten, men om du har et par elementer til i ca. samme størrelse, så snuser du nok på noe i nærheten av to tusen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hola! Kunne tenkt meg min første tattoo snart. Har tenkt lenge på det. Tenkte å ta tannhjul på brystet, enten sentrert i midten av brystmusklene, på høyde med armhullene (muligens litt over), eller bare ta det på venstre bryst. Tenker rundt 8x6cm i størrelse (+/- mtp. hvor tattoveringen skal være). Lurer litt på hvilken pris jeg kan forvente? (Sikkert fått dette spm. 6x10^6 ganger, men som fattig student må man bare lure). Og hvordan strekker tattoo'en seg vanligvis etter musklene. Har gått ned mye i vekt i det siste, og kommer muligens til å gå opp 10kg. Er det vondere å tattovere mellom/overfor musklene, der det nesten bare er hud over bein? På forhånd takk (*Kremter høyt etter Psilo*) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Tja, rundt en tusenlapp, pluss minus. Skulle gå forholdsvis kjapt, den der, siden det ikke er noe fyll. Hadde det vært meg, så ville jeg tatt to av den der. En på hver brystmuskel, med det lille tannhjulet vinklet et hakk oppover mot skulderen, slik at den følger den naturlige formen på muskelen. Men, så er jeg en sucker for symmetri og tatoveringer som følger kroppen. Du trenger ikke å bekymre deg noe særlig når det kommer til vektøkning. Det skal massive forandringer til før du ser forskjell i en tatovering. Brystet er vondt å tatovere uansett hvor du tar tatoveringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 oi, konge! Raskt svar Er også en sucker for symmetri, da jeg tenkte å ha det store tannhjulet i midten, med mindre tannhjul på sidene. Men ideen om 2 stk var ikke dum! Smerte er vel relativ. Har aldri hatt noe angst eller slitt med smerter. Men snakker vi vondt som i "au jeg slo tåa mi"? eller som i "au jeg slo tåa mi.. med en slegge"? Tenke jeg skulle tegne om de tannhjulene litt, og poste ett forslag. (ja, det er min kropp, men feedback er vel alright noen ganger ) Skal se på forslaget ditt Psilo! Den var ikke dum, nei! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tror det så smått har begynt å vokse viltkjøtt rundt baksiden av medusapiercingen min. Trenger jeg uroe meg? Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 "Ikke så veldig stort" er litt vagt, men så har man heller ikke så mye plass å ta av på håndleddet. Kan tenke meg at motivet på bildet vil ligge på rundt 800-1000kr i ca. 5x5cm. Litt vanskelig å si noe mer spesifikt om resten, men om du har et par elementer til i ca. samme størrelse, så snuser du nok på noe i nærheten av to tusen. Uff, ja, det er litt vagt, men er usikker på hvor mye jeg får plass på det stakkarslige håndleddet mitt, har fryktelig tynne armer! Men 5x5 høres jo igrunn helt greit ut, men regner med tattovøren må se litt an hvordan plasseringen bør være, alt etter plass og sånn. Kan jo ikke være for lite heller kanskje, vil jo ha med detaljene Men takk for svar du! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Tror det så smått har begynt å vokse viltkjøtt rundt baksiden av medusapiercingen min. Trenger jeg uroe meg? Tja, det kan bli større, så jeg ville stukket innom pierceren din for å få det sjekket. Det er mulig at smykket ligger i en vinkel og gnager, eller det er for kort. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er det uvanlig at piercingen blør først etter noen dager? Tok de forrige torsdag, og først i natt merket jeg at det hadde blødd litt. Det har også blødd litt på morgenen i dag. Kan dette kanskje være fordi jeg fikk byttet til et litt lengre smykke nå på tirsdag? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Ikke uvanlig, nei. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Om du blir skutt i armen, tror du at du kjenner forskjell på om det er en 9mm- eller 12,5mm-kule? Vondt er vondt. 9mm: Armen er der. 12,5 mm: Amputert.. Men til det jeg skulle spørre om: Etter en litt uheldig sause-episode har jeg noen stygge brannsår-arr på underarmene. Går det å "dekke over" disse med tatoveringer? (Jeg har søkt litt, men ikke funnet noe. Hvis det har vært spurt om dette mange ganger før, så ikke bank meg.. ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Det var ikke poenget. Tror du at du vil kjenne forskjell, smertemessig? Arr går an å dekke over, men om de er kraftige og seige, kan det være vanskelig å få blekket til å sitte skikkelig. Du trenger da gjerne et par touchups før alt er som det skal være. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det var bare en teit kommentar fra min side, har ingen forutsetning til å uttale meg om man kjenner forskjell. Men takk for kjapt svar! Hadde en mistanke om at det var sånn, det forklarer hvorfor så mange kokker har tatoveringer på underarmene.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg fikk nytt og lengre smykke, hurray! Men - jeg må kanskje ta den ut pga. jobben jeg kanskje får. :/ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gjelder det septumen og? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Hvilken jobb er det snakk om? Edit: Har du to nesepiercinger? Endret 10. september 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Toger, nei det gjelder bare medusaen. Har søkt hos Ultra Union Brygge i Drammen, og nei, jeg har bare en nesepiercing. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Greit med septum, men ikke medusa? Jeg har alltid sett på medusa som en temmelig moderat ansiktspiercing, mens septum som noe litt mer rebelsk. Endret 10. september 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Samme tenkte jeg, Boffen. Hvorfor vil de at du skal fjerne Medusaen da? Gratulerer med å nesten ha fått deg jobb forresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Septumen kan snus opp i nesa, så det funker for meg. Medusaen må jeg i tilfelle drive å ta inn og ut etter hver gang jeg jobber, noe jeg helst vil være foruten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå