Dorian Gray Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 SteffyBoy: Vel, har egentelig allerede bestemt meg for at motivet skal vere musikkrelatert, eller i det minste ha et eller anna med musikk å gjere. kverna: A Perfect Circle 5499273[/snapback] Meget godt valg hvis man først skal ha musikktattis, rett og slett fordi a, de eier, og b, den ser utrolig tøff ut utenom. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Yap. Greiare å begi seg ut på ein slik første gangen istedet for nesten halvsleeve. =P Og skulle ein først bestemme seg for å ta ein halvsleeve, så står ikkje ein slik tatovering så alt for mykje i vegen heller. =) Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Trenger hjelp litt fort.Vet noen om en flink tatto shappe i oslo? 5493135[/snapback] Sunset Studios på St. Haugen. De har bra med peil. Eller Kunst med Puls på Grünerløkka vist du liker stilen de driver med.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei hei! Ei venninne av meg skal pierce seg, og hun hadde først bestemt seg for og pierce tunga, dette ble da plutselig uaktuelt (les i quote) neeei, eg vil ikke! Man får jo belegg og dårlig ånde og opphovnet tunge og det høres BARE herslig ut... Oversatt til bokmål Noen andre plasser hun kan pierce seg? Legger ved et bilde så dere kan hjelpe bedre Bilde av henne Det skal altså bare pierces i ansiktet, navelen står for tur til sommeren. Noen ideer? Eventuelt argumenter for at hun skal ta i tunga? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei hei! Ei venninne av meg skal pierce seg, og hun hadde først bestemt seg for og pierce tunga, dette ble da plutselig uaktuelt (les i quote) neeei, eg vil ikke! Man får jo belegg og dårlig ånde og opphovnet tunge og det høres BARE herslig ut... Oversatt til bokmål Noen andre plasser hun kan pierce seg? Legger ved et bilde så dere kan hjelpe bedre Bilde av henne Det skal altså bare pierces i ansiktet, navelen står for tur til sommeren. Noen ideer? Eventuelt argumenter for at hun skal ta i tunga? 5499762[/snapback] Hun må IKKE ødelegge det søte ansiktet sitt med piercing i leppe, øyenbryn eller noe slik. Navnel, DET er vondt det! Var den vondeste jeg har tatt, og med tanke på en av de andre jeg har er det ganske ekstremt Tar forresten evigheter før den gror. Tunga: Man får ikke dårlig ånde, belegg eller noe slikt. Ja, tunga hovner opp men ikke slik at noen ser det liksom (jøss så hoven tunga de er i dag Linn...) He he he.. Etter 3 dager er den så godt som helt grodd. Jeg hadde aldri noen problemer med min, og ingen har noengang klagd på ånden min de 3 åra jeg har hatt den :!: Hovenheten forsvinner forresten etter en mnd, å da blir tunga like lita å søt igjen som før, bare at den har en koselig dings i seg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Tungen min blir guffen og ekkel de første dagene, etter det har den vært helt fin. Det tok en stund før hevelsen var helt nede (litt over en måned, om jeg ikke husker helt feil), men det skal visst nok ta kortere tid om man bare tar én, og denne er plassert midt på tungen. Dessuten har piercing i tungen flere funksjoner en en i øyenbrynet (med mindre man er veldig kinky, eller noe). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Det med groperioden på tunga er veldig individuelt. Personlig tok det ikke mange ukene før jeg følte at den var helt "normal" igjen. Har ikke hatt noe problem med belegg eller dårlig ånde e.l. Vurderer kanskje å ta en horisontal piercing i tunga snart, skal bare se hvor farlig det egentlig er. Ser iallefall kongebra ut. EDIT: pluss at tunga gjør ikkeno vondt å ta heller Endret 26. januar 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det med groperioden på tunga er veldig individuelt. Personlig tok det ikke mange ukene før jeg følte at den var helt "normal" igjen. Har ikke hatt noe problem med belegg eller dårlig ånde e.l. Vurderer kanskje å ta en horisontal piercing i tunga snart, skal bare se hvor farlig det egentlig er. Ser iallefall kongebra ut. EDIT: pluss at tunga gjør ikkeno vondt å ta heller 5500900[/snapback] Horisontal? Det har jeg aldri sett, har du bilde å vise til? Hørtes weird ut Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Vink farvel til tannebissene dine, isåfall. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) BILDE psilocybe: Dvs? 5501111[/snapback] Kan jo bli litt vanskelig å tygge skikkelig med en slik en, for tunga roterer jo ganske mye i munnen når man spiser. Selv med min vanlige tungepiercing har jeg prestert å tygge hardt over den ett par ganger Endret 7. februar 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har piercing i tunga. Har aldri tygd på den noen gang. Brystvortene ja Det er sexy på jenter Hihi... Gjør jæævla vondt da Hehe. Har det selv Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 BILDE psilocybe: Dvs? 5501111[/snapback] Dvs. at du har kuler som legger seg pent mellom tennene når du spiser. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 psilocybe: Enkelte piercing sjapper har 16 år på piercing? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Det medfører riktighet. 5501799[/snapback] Mange som har det sånn? Eller bare noen få? Siden piercing sjappene kan sikkert nekte og sette piercinger på folk under 18? Endret 26. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Så vidt jeg har forstått, har de fleste en 15/16-års grense på de fleste piercinger, og 18 for intimpiercinger, surfacepiercinger og scarification. Det er dog ikke en lovfestet aldersgrense, så hvis foreldre godkjenner, kan jeg ta en navlepiercing på en to-åring. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Så vidt jeg har forstått, har de fleste en 15/16-års grense på de fleste piercinger, og 18 for intimpiercinger, surfacepiercinger og scarification. Det er dog ikke en lovfestet aldersgrense, så hvis foreldre godkjenner, kan jeg ta en navlepiercing på en to-åring. 5501842[/snapback] Hva er surfacepiercinger? I øyenbrun osv? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Google + surface piercing = ? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 psilocybe, jeg har et spm til deg..hvor mye hadde denne kostet ca der du jobber? og ja jeg er klar over at det koster forskellig hos ver tatovør Nuli_tribali.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå