Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

SteffyBoy: Vel, har egentelig allerede bestemt meg for at motivet skal vere musikkrelatert, eller i det minste ha et eller anna med musikk å gjere.

kverna: A Perfect Circle

5499273[/snapback]

Meget godt valg hvis man først skal ha musikktattis, rett og slett fordi a, de eier, og b, den ser utrolig tøff ut utenom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei! Ei venninne av meg skal pierce seg, og hun hadde først bestemt seg for og pierce tunga, dette ble da plutselig uaktuelt (les i quote)

neeei, eg vil ikke! Man får jo belegg og dårlig ånde og opphovnet tunge og det høres BARE herslig ut...
Oversatt til bokmål

Noen andre plasser hun kan pierce seg? Legger ved et bilde så dere kan hjelpe bedre ;)

Bilde av henne

Det skal altså bare pierces i ansiktet, navelen står for tur til sommeren.

Noen ideer? Eventuelt argumenter for at hun skal ta i tunga?

Lenke til kommentar
Hei hei! Ei venninne av meg skal pierce seg, og hun hadde først bestemt seg for og pierce tunga, dette ble da plutselig uaktuelt (les i quote)
neeei, eg vil ikke! Man får jo belegg og dårlig ånde og opphovnet tunge og det høres BARE herslig ut...
Oversatt til bokmål

Noen andre plasser hun kan pierce seg? Legger ved et bilde så dere kan hjelpe bedre ;)

Bilde av henne

Det skal altså bare pierces i ansiktet, navelen står for tur til sommeren.

Noen ideer? Eventuelt argumenter for at hun skal ta i tunga?

5499762[/snapback]

Hun må IKKE ødelegge det søte ansiktet sitt med piercing i leppe, øyenbryn eller noe slik. Navnel, DET er vondt det! Var den vondeste jeg har tatt, og med tanke på en av de andre jeg har er det ganske ekstremt :roll: Tar forresten evigheter før den gror.

Tunga: Man får ikke dårlig ånde, belegg eller noe slikt. Ja, tunga hovner opp men ikke slik at noen ser det liksom (jøss så hoven tunga de er i dag Linn...) He he he.. Etter 3 dager er den så godt som helt grodd. Jeg hadde aldri noen problemer med min, og ingen har noengang klagd på ånden min de 3 åra jeg har hatt den :!: Hovenheten forsvinner forresten etter en mnd, å da blir tunga like lita å søt igjen som før, bare at den har en koselig dings i seg :w00t:

Lenke til kommentar

Tungen min blir guffen og ekkel de første dagene, etter det har den vært helt fin. Det tok en stund før hevelsen var helt nede (litt over en måned, om jeg ikke husker helt feil), men det skal visst nok ta kortere tid om man bare tar én, og denne er plassert midt på tungen. Dessuten har piercing i tungen flere funksjoner en en i øyenbrynet (med mindre man er veldig kinky, eller noe).

Lenke til kommentar

Det med groperioden på tunga er veldig individuelt. Personlig tok det ikke mange ukene før jeg følte at den var helt "normal" igjen. Har ikke hatt noe problem med belegg eller dårlig ånde e.l. Vurderer kanskje å ta en horisontal piercing i tunga snart, skal bare se hvor farlig det egentlig er. Ser iallefall kongebra ut.

EDIT: pluss at tunga gjør ikkeno vondt å ta heller :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Det med groperioden på tunga er veldig individuelt. Personlig tok det ikke mange ukene før jeg følte at den var helt "normal" igjen. Har ikke hatt noe problem med belegg eller dårlig ånde e.l. Vurderer kanskje å ta en horisontal piercing i tunga snart, skal bare se hvor farlig det egentlig er. Ser iallefall kongebra ut.

EDIT: pluss at tunga gjør ikkeno vondt å ta heller :p

5500900[/snapback]

Horisontal? :ohmy: Det har jeg aldri sett, har du bilde å vise til? Hørtes weird ut :ermm:

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har forstått, har de fleste en 15/16-års grense på de fleste piercinger, og 18 for intimpiercinger, surfacepiercinger og scarification. Det er dog ikke en lovfestet aldersgrense, så hvis foreldre godkjenner, kan jeg ta en navlepiercing på en to-åring.

5501842[/snapback]

Hva er surfacepiercinger? I øyenbrun osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...