Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurte på om noen av dere kan si litt om hvordan det på bildet vil bli som en tatovering.. På overarmen på en gutt.. Sånn med tanke på farger og detaljer :thumbup: Skal være sånn tegnet-stil. Sånn det er på bildet. Aldri skrivd et innlegg med bilde her, så vet ikke om bildet har klart å komme seg med :dontgetit:

Takk! :cool:

 

(Bildet skal ikke være så kornete! Vet ikke helt hva som har skjedd med det. Men håper dere skjønner hva jeg mener og kan gi dere mening!)

post-189174-1250699484_thumb.jpg

Endret av isse
Lenke til kommentar

Dette er det nærmeste jeg har kommet vingene jeg skal tattovere på leggene mine. Den venstre vingen skal være dekket av fjær og den høyre skal også hovedsakelig være en engelvinge men den skal falme og være mere ødelagt jo lenger ned man kommer. Skal så og si dekke hele utsiden av begge leggene. Hvor lenge tror jeg må sitte i stolen per legg og pris? Jeg forventer å måtte betale en liten del.

 

http://asuss06.deviantart.com/art/wings-97341443

Lenke til kommentar

Ja, stemmer det. Ok side, men det er litt så-som-så med kvaliteten på forskjellige ting, spesielt CBR o.l. har en tendens til å miste ballen. Og smykker med gjenger. Det er billig, men det er liksom ikke så mye vits i å klage på varene i etterkant heller.

Endret av matsktsk
Lenke til kommentar

Da gjorde jeg det man ikke skulle gjøre. Tok meg tattoovering i Tyrkia ( Alanya) . Resultatet ble kjempe bra! Jeg hadde med meg min egen skisse og tattovøren tegnet den litt om for meg slik jeg ville ha den. Tattoveringsstudioet heter Brothers body art og de tar jobben sin veldig seriøst. Merket stor forskjell på dette stedet og de andre små tattooshoppene rundt i Alanya. Leste om dette stedet før jeg dro også, og det sto bare positive ting. Jeg fikk se når de gjorde klar utstyret osv. Veldig renslig og koselige folk. www.brothersbodyart.com . Jeg er kjempefornøyd!

Endret av tois
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hei, lurer på om noen har en guide til hvordan lage "tattoo" selv, man svir inn, slik at det blir hvitt "tattoo" arr?

 

 

Hvor lenge man bør holde det på huden?

Hvilket material er best?

 

osv

Du trenger en guide til hvordan du brennmerker deg selv?

 

Altså, for det første er det, ærlig talt, en ganske dum idé. Tenk på infeksjonsfarene, tenk om arret blir ujevnt og hyselig når det har grodd, eller tenk om du angrer?

For det andre, uten at jeg råder deg til det på noen måte, er det -ikke- veien å gå om du ønsker en branding. Gå til et studio som utfører dette, som f.eks. PinPoint i Oslo. De vet hva de holder på med og du er garantert et langt bedre resultat enn hva du klarer å oppnå hjemme på gutterommet.

Lenke til kommentar

Jeg har hjemmelaget branding. ikke noen god ide.

Tok det på leirskole i 7 klasse tror jeg det var så det begynner å bli noen år siden, jeg har fortsatt arr på armen hvor en kan lese bokstavene PWB

 

det er ikke noe fint det var sykt vondt jeg angret når jeg var på W, men kunne ikke gi meg for det ville sett dumt ut hadde noen sykt store verkende sår på armen i en lang stund

Endret av Dovito
Lenke til kommentar

Dette er ikke ment som reklame, men dette er en link til Trondheim tattoo convention. Litt nede på siden finner dere artistene som har stand der. Er det noen der som er "kjent", eller spesielt gode? Er det noen jeg absolutt bør besøke. Håper på å få min første tatovering der, men ikke fra hvem som helst. Må vel booke tid veldig snart også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...