Manlulu Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 emm jeg har ikke noe mer spesifikt å komme med egentli.. har ingen erfaring med tatoveringer. liker ikke tribal. er veldig upersonlig og altfor vanlig syns jeg. hva er egentli galt med å tatovere stjernetegn? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Spør på vegne av en venninne, hvilket tattoveringsstudio i Trondheim regnes som å være det "beste" blant dere som bor i byen og kjenner miljøet? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen som er godt kjent med tatovører i Bergen? Hvilken går for å være den beste i forhold til pris, og hvor ligger den? Jeg skal dit til uka, og ønsker å benytte anledningen til å endelig få tatt en liverpool tattoo Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Lets Buzz har et bra rykte på seg, men ikke sjangs i havet at du skal klare å få time der på en uke.. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Joe: jeg vil nok påstå at Purplepain er best i trondheim, men så syns jeg både purplepain og flaming heart har ganske lik standard. Så gå til dens kunst du liker best Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Spør på vegne av en venninne, hvilket tattoveringsstudio i Trondheim regnes som å være det "beste" blant dere som bor i byen og kjenner miljøet? JEg er veldig fornøyd med Purple Pain på Heimdal. God kundebehandlig, nydelig arbeid og greie priser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Lets Buzz har et bra rykte på seg, men ikke sjangs i havet at du skal klare å få time der på en uke.. +1 Men du kan prøve Leading light. Tror ikke de har så veldig lang ventetid. Ei venninne av meg tok der og det var ikke så lang tid der tror jeg, husker ikke eksakt så er mulig jeg tar feil. Men kan jo være verdt å ta kontakt med de. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Beto eller no sånt på leading light er sykt dyktig iværtfall. Men gå til den som er nærmest grieg statuen, der han jobber. Lenke til kommentar
Mikaela Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er galt å tattovere stjernetegn siden de ofte er veldig upersonlige. Dessuten er astrologi oppspinn og stjeretegn teit. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er ikke noe galt eller rett når man velger motiv for tatoveringen sin, det viktige er at du velger det fordi du vil ha det motivet. Aldri velg et motiv for hva andre syns om det! Derimot må jeg legge meg på bølgen om at stjernetegn er litt fjortis og for min del faller det innunder kinategn/trampstamp/sol og måne tatoveringene som finnes på mange av de yngre her i landet. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Forsåvidt enig med Mikaela og Heffer.. men for all del, alle har sin mening og sin smak. Din tattovering er noe hovedsakelig du skal like, så hva andre mener bør du ikke ta hensyn til. http://images.google.no/images?client=oper...l=no&tab=wi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er galt å tattovere stjernetegn siden de ofte er veldig upersonlige. Dessuten er astrologi oppspinn og stjeretegn teit. Mens andre tror på det osv. Og alle mennesker er forskjellig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nå står det "Jonas Gahr Støre" på innsiden av overarmen. Lookin' fine! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 No pic no proof! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det hele er en del av en utstilling som åpner på valgdagen, så ingen bilder havner på nett før den tid GITT. Lenke til kommentar
Hilderina Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er det noen som har greie på ett bra sted å tatovere seg i telemark?? hvor de virkelig er flinke og nøye:) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Er det noen som har greie på ett bra sted å tatovere seg i telemark?? hvor de virkelig er flinke og nøye:) hørt mye bra om trym på notoden...emperial tattoo heter det Endret 16. august 2009 av Fanta4free Lenke til kommentar
Hilderina Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er det noen som har greie på ett bra sted å tatovere seg i telemark?? hvor de virkelig er flinke og nøye:) hørt mye bra om trym på notoden...emperial tattoo heter det okei:) hørt snakk om noe i larvik også.. men har liksom ikke noen bekjente eller no som har noen erfaringer så må høre om andre her har det:P Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Trym er meget dyktig ja. http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?...;albumId=746524 Jeg har ikke egenerfaring men har hørt at sjappa i Larvik ikke er så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå