matsktsk Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva anbefales å bruke i strekte hull når man bader i klorvann? Var i et badeland forrige helg og tenkte jeg skulle spare trepluggen min (i tilfelle den reagerte med kloren), og satte i en silikontunnel i stedet, den datt så klart ut etter et kvarter. Neste gang dropper jeg bare s Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har en tunell i metall som kan skrus fast slik at den ikke faller av med det første. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva anbefales å bruke i strekte hull når man bader i klorvann? Var i et badeland forrige helg og tenkte jeg skulle spare trepluggen min (i tilfelle den reagerte med kloren), og satte i en silikontunnel i stedet, den datt så klart ut etter et kvarter. Neste gang dropper jeg bare s Bruk tunneller, litt mindre motstand i disse Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tuneller? Hva mener du - det var jo en tunell jeg brukte? Tror bare jeg bader uten neste gang, et par timer uten er ikke noe stress. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nærmeste jeg fant bilde av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Matsktsk, du kan fint bruke silikontunneler, men prøv å "sikre" dem ved å ha en "hel" ring inni tunnelen igjen. Så en på Hove som hadde det og det fungerte supert. Sånn omtrent som dette, bare at ringen nærmest tunnelen faktisk går gjennom den i stedet for å gå gjennom "ørekjøttet", om du skjønner. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har bestemt meg for å skaffe meg min første tatovering. Noe jeg vil er at tatoveringen skal ha en betydning, så mitt første valg er da ei løve av et slag. Det er stjernetegne jeg er fødd i, og jeg har alltid likt dyret. Jeg har bestemt meg for å ha tatoveringen på brystkassa. Problemet mitt er motiv. Finner absolutt ikke et bra bilde. Kan også være noe som symboliserer ei løve. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Matsktsk, du kan fint bruke silikontunneler, men prøv å "sikre" dem ved å ha en "hel" ring inni tunnelen igjen. Så en på Hove som hadde det og det fungerte supert. Sånn omtrent som dette, bare at ringen nærmest tunnelen faktisk går gjennom den i stedet for å gå gjennom "ørekjøttet", om du skjønner. Jepp, det var en god ide! Takk for tipset. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Et bekjentskap har akkurat fått seg denne http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...6_7936323_n.jpg flott utført imo.. Manlulu: du må komme med litt mer info enn det om du vil ha hjelp.. er du ute eller en tribal eller noe som ser ekte ut f.eks.? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Et bekjentskap har akkurat fått seg denne http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...6_7936323_n.jpg flott utført imo.. Flott utført?Går du på syre? Manlulu:Hvis du ikke finner noe av løver du synes ser bra ut,så kan det vel bety at du til slutt ikke vil like en tatovering av en løve?! Personlig syns jeg tatoveringer av stjernetegn er døvt.But thats my opinion. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Enig med deg i den Corey, den der var absolutt ikke fin. Nå snakker jeg ikke om motivet, men utførelsen...og den var forferdelig. Endret 14. august 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har bestemt meg for å skaffe meg min første tatovering. Noe jeg vil er at tatoveringen skal ha en betydning, så mitt første valg er da ei løve av et slag. Det er stjernetegne jeg er fødd i, og jeg har alltid likt dyret. Jeg har bestemt meg for å ha tatoveringen på brystkassa. Problemet mitt er motiv. Finner absolutt ikke et bra bilde. Kan også være noe som symboliserer ei løve. Noen som kan hjelpe? Løvehode i midten og fyll ut noe i en v-form rundt. Chest-pieces i lignende stil EIER. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Et bekjentskap har akkurat fått seg denne http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...6_7936323_n.jpg flott utført imo.. Regner med at det var et klassisk tilfelle av sarkasme på internett, derfor ble smileys oppfunnet Lenke til kommentar
Monsieur Lunatique Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tidligere i tråden ble det nevnt at tatoveringer på albuene er et av de vondeste stedene. Hvordan kan det ha seg når man jo har veldig få nerver i det området? Kan jo f.eks klype seg selv så hardt man klarer uten å få vondt. Står også at steder hvor det ikke er mye isolerende kjøtt eller muskler gjør ekstra vondt, så det er vel en del av grunnen, men fortsatt veldig rart siden man ikke har mye nerver der. Noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du treffer beinet og det er litt nerver der, på meg så har det hittil vært det vondeste. Men det er et par plasser på ryggen som skal være ganske vonde så gleder meg til jeg får kjent de:P Men det med albuen så trodde jeg det samme som deg, men skiftet fort mening :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 :!: hater ironi på nettet til tider Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ihhh.. Jeg tok min første tattovering for litt over en uke siden (torsdag) også var den skorpete på morran i dag så jeg tok på plastfolie (damen sa jeg burde det) og når den datt av i sta tenkte jeg å smøre litt og da blødde det litt.. Vil det ødelegget noe? Først tattoveringen min så jeg friker ut for hver minste lille ting nå.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Et bekjentskap har akkurat fått seg denne http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...6_7936323_n.jpg flott utført imo.. Manlulu: du må komme med litt mer info enn det om du vil ha hjelp.. er du ute eller en tribal eller noe som ser ekte ut f.eks.? Du har spist for noe da? Lenke til kommentar
Athine Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skal ta min neste tattoo om en mnd, har ideen i hodet, men skulle likt å sett en skisse før jeg skal til pers. Står mellom to motiver. Noen som er dyktige til å tegne som kanskje kjeder seg litt? Ta kontakt på mail: [email protected] stikkord engel og djevel + stjernetegn Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 RaW_DeNiM: tydeligvis spiste jeg opp alle de tydelige tegnene på ironi i første posten min. Men allikevel, ingen med to halvveis fungerende øyne på plass kan mene det er er flott utført.. Les litt hva andre har svart først neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå