Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det farlig å tattovere over føflekker? Tenkte å ta en på brystet snart, men har 3 føflekker der som kommer til å være i veien i så fall :( Så som sagt, farlig å tattovere over føflekker?

5493319[/snapback]

 

jepp, i det nåla treffer en føflekk vil du øyeblikkelig miste 2 liter blod i tillegg til at du blir varig impotent

Lenke til kommentar
Funnyguy du, dr Gonzo ^^

 

Skal ta en prince albert når jeg kommer tilbake fra Afrika 11. Februar (drar 4. feb, men vil helst slippe å tukle så mye med en "fresh" piercing ved å f.eks ta den ut ved metalldetektoren..)  =)

5495186[/snapback]

 

Metalldetektoren? Jeg har 6 Piercinger og de har aldri slått ut på Metalldetektoren på flyplassen....

Lenke til kommentar
Funnyguy du, dr Gonzo ^^

 

Skal ta en prince albert når jeg kommer tilbake fra Afrika 11. Februar (drar 4. feb, men vil helst slippe å tukle så mye med en "fresh" piercing ved å f.eks ta den ut ved metalldetektoren..)  =)

5495186[/snapback]

 

Metalldetektoren? Jeg har 6 Piercinger og de har aldri slått ut på Metalldetektoren på flyplassen....

5495227[/snapback]

 

Metalldetektoren nei :) Hva slags piercing smykke er det du har tenkt å sett i snoppen din da, siden du tror den vil gi utslag på flyplassen :D

 

Jeg har 3 piercinger, og har på det værste hatt 13 hull i ørene (med søte små "diamanter" i (ikke noe overdådig nei.. ) men nå har jeg bare 6 hull i ørene :innocent: Er glad jeg ikke har piercing i ansiktet eller steder folk kan se de med en gang de treffer meg, for da hadde jeg ikke fått jobbe på butikk, og da hadde jeg heller ikke fått den jobben jeg har i dag :whistle:

 

Har lyst på en tattis da, men må være ett sted hvor den ikke er synlig når man bruker ballkjole (eller brudekjole :p )

 

Skulle ønske flere gutter hadde hull i tungen :blush:

Lenke til kommentar
Linn Christin: Jeg har da hatt mange fine jobber med Piercing i leppa og tunga. Har aldri fått noen klage på de.

 

Men de ringene og boltene jeg bruker er da av Kirurgisk Stål. Disse slår ikke ut i metalldetektorer (så vidt jeg vet). Har iallefall ikke slått ut på mine.

5495595[/snapback]

 

Joda, er nok mange som ikke har problemer med å ansette folk med piercing på synlige steder. Men på den annen side er det også de som ikke ansetter kun pga piercing på synlig sted. Ei som fikk jobb på samme sted som meg fikk den kun fordi hun lovte hellig å ta ut piercingen, noe hun gjorde.

 

Der jeg jobba var det ingen med synlige piercinger. Det er utrolig mye sære driffolk ute å går som sikkert hadde klaga osv. Har aldri sett noen med ansikts-piercing i kassa på rema jeg :ohmy: Når det skal nevnes så har jeg piercing i tunga selv uten at jeg satt å viste fram den til hverken han som utførte jobbintervjuet eller kundene ;) Her jeg jobber nå har jeg jobba i 1,5 år og først i dag oppdaget sjefen min at jeg hadde tungepiercing :)

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg har jobbet i kassa på Spaceworld, Rema og jeg har jobbet på Tusenfryd med Piercing i leppa (måtte ta den ut på tusenfryd da, men tungepiercinga gikk greit). Har aldri fått no klage på det....

 

EDIT: Men igjen. Det er mange gammeldagse arbeidsgivere der ute og ikke minst når man jobber i en så kundebehandlende bransje som Rema, Spaceworld og Tusenfryd. Men virker som at fler og fler har begynt å akkseptere det, rett og slett fordi det er ikke stort man kan gjøre med det.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Linn Christin: Jeg har da hatt mange fine jobber med Piercing i leppa og tunga. Har aldri fått noen klage på de.

 

Men de ringene og boltene jeg bruker er da av Kirurgisk Stål. Disse slår ikke ut i metalldetektorer (så vidt jeg vet). Har iallefall ikke slått ut på mine.

5495595[/snapback]

 

Joda, er nok mange som ikke har problemer med å ansette folk med piercing på synlige steder. Men på den annen side er det også de som ikke ansetter kun pga piercing på synlig sted. Ei som fikk jobb på samme sted som meg fikk den kun fordi hun lovte hellig å ta ut piercingen, noe hun gjorde.

 

Der jeg jobba var det ingen med synlige piercinger. Det er utrolig mye sære driffolk ute å går som sikkert hadde klaga osv. Har aldri sett noen med ansikts-piercing i kassa på rema jeg :ohmy: Når det skal nevnes så har jeg piercing i tunga selv uten at jeg satt å viste fram den til hverken han som utførte jobbintervjuet eller kundene ;) Her jeg jobber nå har jeg jobba i 1,5 år og først i dag oppdaget sjefen min at jeg hadde tungepiercing :)

5495644[/snapback]

 

En som jobber på Bunnprisen "oppi her" har en leppepiercing på begge sider :)

Lenke til kommentar
Lurer på å gå vekk fra stort og detaljert, og istedet heller ta noko meir minimalistisk og enkelt i første omgang.

5496066[/snapback]

 

Kan være greit det. Liker små symbolske tatoveringer samtidig som jeg også liker de litt mer detaljerte så er skiiit vanskelig å bestemme seg. Blir vel begge deler men har bare penger til en av gangen :nei:

Vil ha mitt eget pengetre!

Lenke til kommentar
Er det farlig å tattovere over føflekker? Tenkte å ta en på brystet snart, men har 3 føflekker der som kommer til å være i veien i så fall :( Så som sagt, farlig å tattovere over føflekker?

5493319[/snapback]

 

jepp, i det nåla treffer en føflekk vil du øyeblikkelig miste 2 liter blod i tillegg til at du blir varig impotent

5494888[/snapback]

 

Ikke for å gå ot, men avataren din er for stor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...