Heffer Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tunge er veldig lite smertefullt. Klaps deg på låret, og det gjør mer vondt. Lenke til kommentar
SirDio666 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Kult tatovering !, fin design og plassering.... Gratis med ny tatis!!! Rundt 8000kr alt i alt. Begynte hele "prosjektet" med å stusse på en gammel tattovering hehe, men betalte 5000kr for siste session. Og da fylte vi på hele og tegna på masken/døren og røyken. Tok sammenlagt 6 timer. (i går faktisk) Uff da!!!!! Noe av det verste jeg har sett på lenge, med mindre man vil framstå som en punk som er blitt tatovert i russ. Nå vet jeg hvem skal ikke få tatovere meg.... Godt mulig dette er en identisk kopi av en tegneserie figur eller noe sånn (jeg håper det), men den var ikke noe pent.... Den er ganske dårlig i forhold til design (som tattoo motiv) og linjene ..... hva skal man si?. Det er bra at Psicolabi, er en good venn av Jannicke , så han kan klappe hun på skulderen (hahahaha). ## quote av bilde fjernet ## Jeg så det en gant til denne tattoo , og beklager men den er kjempe dårlig.... linjene er jo utrolig dårlig. Krev pengene tilbake!!!! Uff da!!!!!Noe av det verste jeg har sett på lenge, med mindre man vil framstå som en punk som er blitt tatovert i russ. Nå vet jeg hvem skal ikke få tatovere meg.... Godt mulig dette er en identisk kopi av en tegneserie figur eller noe sånn (jeg håper det), men den var ikke noe pent.... Den er ganske dårlig i forhold til design (som tattoo motiv) og linjene ..... hva skal man si?. Det er bra at Psicolabi, er en good venn av Jannicke , så han kan klappe hun på skulderen (hahahaha). Det mener du nok Jørgen, siden Jannicke er en good venn av deg.... (jeg kjenner deg godt ,vet du....hehehehe). Det er veldig bra du støtter dine venner men den tattoo snakker for seg selv... utrolige dårlig linjer.... Elendig design (som tattoo). Men til slutt det viktigste er at bæreren til den tattoo er fornøyd selv med den. Du liker nok å støtte venner, Jørgen.... Flink gutt!!! Sir Dio666 Nydelig. Jeg likte spesielt øynene, at de var i en lumsk vinkel hevet nivået minst to hakk. Jeg skal innom Buzz i dag, skal gi Jannicke en god klapp på skulderen. Hun har gjort en fremragende jobb. Endret 2. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 hvorfår topp quoter folk her , utrolig plagsomt Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Uff da SirDio666.... Du skjønte faktisk ikke a det var tull? (Og litt unødvendig med 4 innlegg på rad med en haug av quoting kanskje?) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er bra at Psicolabi.. Jeg slutta å lese når han ikke greide skrive brukernavnet riktig for min del. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skal bestille time til å ta tattovering snart, men er enda ikke 18. Er det mulig at jeg som 17-åring bestiller time som er etter den datoen jeg fyller 18? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det kan du:) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da blir det en tur ned til Electric Linda til uka Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er bra at Psicolabi.. Jeg slutta å lese når han ikke greide skrive brukernavnet riktig for min del. Nyoppretta bruker også. Admin bør sjekke IPen, kanskje det er Bo eller Harald som driver og troller, etter å ha blitt hengt ut en del i tråden Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er nok Pablo, bergen ink senter... Lenke til kommentar
Tutti Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Heisann Hva heter piercingen som er en stang fra øvre del av øret til ca midten av øret?? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Industrial? Endret 2. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Tutti Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Industrial? Heeey...tenk at noen til og med skjønte hva jeg mente Takk takk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er nok Pablo, bergen ink senter... Knegg! De greiene de driver med fører til automatisk diskvalifikasjon. Snart blir Bergen og omegn et salig Scratch-O-Rama takket være de. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Det var nesten 1000 siden så bare å unskylde om det er blitt spurt før. Tenkte litt på å skaffe meg en tatto, men hvilke i Oslo er flinke og hvor dyrt er det sånn ca?. Hørt at han på St.Hanshaugen er ganske god, Noen som kan anbefale? Edit: Er litt usikker på hvilken stil det skulle vært, i alle fall ikke tribal. Kasnkje noe i denne stilen- Likte Clifton og Jen Lee http://www.tattoocitysf.com/artists/ Endret 2. august 2009 av Cri Lenke til kommentar
Tutti Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har veldig lyst til å ta indistrial piercing i øret, men sånnt som dette her skremmer meg: http://truselos.blogg.no/1240941650_bloody_piercing.html La meg få vite om dette bare er en av skrekkhistoriene man hører om, eller om det er vanlig å blø. (til en viss grad) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 I helv.. Det der er nok ikke normalt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har hørt om folk som har blødd litt, men det der var jo helt sykt. H*n det der gjelder, har nok fått gjort ettellerannet i søvne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå