Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Hva stod det på arket du fikk av pierceren? Lenke til kommentar
dekoras Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 det står: VIKTIG: begrens inntak av varme drikker, krydret mat, tobakk, alkohol og alt annet som kan og vil irritere din munn og tunge under helingstiden (6 uker) spesielt den 1 uken Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Der har du svaret ditt. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tok tattoo på Torsdag, og det gjør "vondt" enda. Samme smerte som om jeg er solbrent. Er det normalt? Aldri hatt det sånn når jeg har tatt tattoo før. Har dog heller ikke tatt farger før heller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Helt normalt. "Solbrent" er en veldig god beskrivelse på hvordan en tatovering føles i uken etterpå. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Godt å høre. Aldri opplevd det sånn. Ikke som jeg kan huske i allefall:) Slenger opp bilde av tattoo'n mens jeg er våken. Den er ikke helt ferdig enda though... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vel, eneste jeg kan si er at den er feil vei Med mindre du går baklengs selvfølgelig. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Feil vei nei? Det er den vel ikke? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er den vel, i forhold til alle uniformskoder så er den det.... Hilken vel går flagget når du holder det og går fremover? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er den vel, i forhold til alle uniformskoder så er den det....Hilken vel går flagget når du holder det og går fremover? Men jeeze... Er ikke noe "uniformskode" eller ett bilde av ett Norsk flagg med is-søl på 17mai. Jeg syntes flagget er fint og er glad i landet vårt. Skulle bare ha ett helt vanlig norsk flagg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Im just saying... Jeg ville ihvertfall tenkt på det, eller valgt den andre overarmen i stedet for å speilvende det hvis det blir teit med evn. skrift som skal i banneret (?) Endret 1. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, du skal få lov til å si hva du vil Ja, det skal skrift i banneret, pluss litt finpussing etter at teksten har kommet. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du leser da venstre til høyre, om det er tekst eller bilde. Derfor er det riktig vei. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) leser du bilde? Du skriver da riktig vei selv om flagget også går bakover, enkleste da hvis du skal "lese" bildet og teksten riktig vei er å velge andre overarmen Endret 1. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Flagg-tatoveringer er blant det kjipeste å ta dersom man er forbi tribal og kinategn. Eller er det ikke lov å være negativ til faktiske medlemmers tatoveringer? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Flagg-tatoveringer er blant det kjipeste å ta dersom man er forbi tribal og kinategn. Eller er det ikke lov å være negativ til faktiske medlemmers tatoveringer? Du har din smak, og jeg har min smak. Takk gud:) Lenke til kommentar
rosabukse Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som vet om piercing i tunga gjør vondt? Og hvor lang tid tar det før man kan bytte til en annen stang? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 gjør ikke vondt for 5øre og skifte til kortere stang etter 14dager -3uker om jeg ikke husker feil. er 10år siden jeg tok min så husker ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå