Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Sitter å vurderer en piercing i brystvorta jeg også..

Har en i øyebrynet, det var ikke engang ubehagelig, tattoo på underarmen (moderat ubehagelig sitte stilling var det som var plagsomt, ikke vondt).

 

Men Brystvorta sier alle er sykt vondt..

Testa og stikke med en nål og sette på klemmer, er ikke så ille.

Nå har jeg ikke testa med en stor nål da :p

Men om det blir samme greie som med øyebrynet (klemme på, trekk pusten *hud som knaser* ferdig!) så skal man vel overleve det.

 

Hvordan var det etterpå? var det vondt/ubehagelig lenge etterpå?

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er avatar revurdert, og takket være Rivers, har jeg nå en ny en.

sjuravatar9iq.gif

 

 

Dette blir da bildet jeg skal ha på høyre underarm.

sjurstor4ds.gif

 

Kanskje med noen streker over og under.

Vi får se, vi får se.

Hvem vet, kanskje dropper jeg hele greia og holder meg til dragen.

Tar et lett mattestykke på venstre legg ( | + | = |0 )

Det har alltid fascinert meg.

Evt. navnet mitt i binærkode ned en legg eller en fot.

 

Vi får se, vi får se.

Uansett, takk til dere som gjorde meg oppmerksom på at man bør dobbeltsjekke, og takk til Rivers som fiksa bildet :)

Lenke til kommentar
Sitter å vurderer en piercing i brystvorta jeg også..

Har en i øyebrynet, det var ikke engang ubehagelig, tattoo på underarmen (moderat ubehagelig sitte stilling var det som var plagsomt, ikke vondt).

 

Men Brystvorta sier alle er sykt vondt..

Testa og stikke med en nål og sette på klemmer, er ikke så ille.

Nå har jeg ikke testa med en stor nål da :p

Men om det blir samme greie som med øyebrynet (klemme på, trekk pusten *hud som knaser* ferdig!) så skal man vel overleve det.

 

Hvordan var det etterpå? var det vondt/ubehagelig lenge etterpå?

 

\\Sp33D

5464448[/snapback]

 

Det spørs veldig på om du skal ta begge eller bare ene. Jeg tok begge samtidig. Og den andre var værst. I tanke på at hjernen hadde nok med å prossesere smerten ifra den første :p Men er at han/hun tegner på, stirrer veldig på brystvortene for å få det rett, så legger du deg ned/setter deg ned. Så puster du dypt inn og så setter den første nåla inn. Dette er den første piercingen jeg har laget lyd av (sa et litt: "AAH!" som jeg ikke klarte å holde igjen :p) og så er det samme regla med nr. 2 og så kom ringene gjennom etterpå. Etterpå er det helt greit egentlig. Gjør vondt der og da, og så er det ikke så veldig ille etterpå :)

Lenke til kommentar

Tok piercing i brystvorta for en uke siden. Det gjorde vondt akkurat da, og jeg merket det også litt utover dagen og kvelden. Kunne ikke sove på magen de første nettene, men nå går det som regel bra. Så lenge man renser ordentlig, ikke får noen slag der etc, så merker man det stort sett ikke i dagene etterpå.

 

Skal tilbake i morgen og få en litt lengre stang med større kuler. Da jeg våknet i dag var den ene kula halvveis inni hullet, har dyttet den tilbake igjen rundt ti ganger i dag.

Lenke til kommentar
Min første scarification, forresten.

 

<Bilde>

3894293[/snapback]

¨

Hvordan blir resultatet av dette?

Kutter du kun en gang?

5471237[/snapback]

 

Så vidt jeg kan huske så skjærer de en gang, fyller på salt og farge (husker ikke om det var noe mer) for å irritere såret slik at du får en farga pølse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...