Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt reglene på jobben min.. Man får ikke lov til å ha noe som helst i ørene. Man får bare ha én ansiktpiercing. Men likevel får man LOV til å ha på seg giftering. Det er jo mer bakterier under ringen enn noen andre steder? I tillegg vil det jo se dumt ut hvis man må ta ut en av snakebites'n for å følge reglene?!

Lenke til kommentar

Jeg tok frisørhull i ørene for en god del år siden da jeg var ung og ikke visste bedre. Ikke bare ble de skjeve, men det kom verk ut av dem og det gjorde vondt, så jeg tok ut øredobbene. Nå har jeg gått uten i sikkert 5 - 6 år, og lurer på om det er mulig å ta nye hull? Det kommer fremdeles gøgg ut av dem, men det er ikke så mye. Jeg har jo veldig lyst til å ha muligheten til å kunne ha noe i ørene som alle andre. :p

Lenke til kommentar

Hmmm, merket nettopp at øyebryn piercing min har 'falt' ut. Er min første piercing så lurte på om det er greit at jeg venter til evt imorgen med å kjøpe en ny til å erstattet den jeg har. Regner med at hullet ikke gror igjen så raskt eller?

 

Er vel over 1 mnd siden jeg fikk piercingen.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Du skal aldri undervurdere grotiden i slike situasjoner.. Her om dagen tok jeg ut navelsmykket mitt i 5-6 timer, og det gjorde mildt sagt vondt å få den på plass igjen :| 6mnd siden den ble tatt...

 

I den store TurnOff-tråden var det mange gutter som ikke likte store tattoveringer/nippelpiercinger/intimpiercinger på jenter. Hva mener gutta som henger i denne tråden?

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker, er som regel det jeg ikke liker uansett hvilket kjønn det er snakk om. Som for eksempel øyenbrynspiercing, labret, bridge eller på venstre eller høyre nesebor. Når det gjelder tatoveringer, så gjelder det vanlige("trampstamp", tribals, 97% av new-school-greiene). Sleeves og andre, større, tatoveringer kan være dritfint det, så lenge tatoveringen ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...