No14 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvordan får han det hvite til å bli så hvitt? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 tror det ligger noe i posten til psilo Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hm, det var noe med den som fikk den til å se fake ut. Overgangen mellom overarm-albue-underarm ble feil i mine øyene. Lenke til kommentar
IverSii Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 piercing virker bare plagsomt.. Piercings er ikke plagsomme, eller det kommer ann på hvor de er pasert og hva du holder på med. Skal man ha piercing må man tenke på om det kommer i veien for noe Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Skjønner ikke helt reglene på jobben min.. Man får ikke lov til å ha noe som helst i ørene. Man får bare ha én ansiktpiercing. Men likevel får man LOV til å ha på seg giftering. Det er jo mer bakterier under ringen enn noen andre steder? I tillegg vil det jo se dumt ut hvis man må ta ut en av snakebites'n for å følge reglene?! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Piercinger kan virke som de er litt i veien i starten, men det går seg til. Alle mine har "gått seg til" etter et par dager. Tenker ikke på at de er der lenger Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg tok frisørhull i ørene for en god del år siden da jeg var ung og ikke visste bedre. Ikke bare ble de skjeve, men det kom verk ut av dem og det gjorde vondt, så jeg tok ut øredobbene. Nå har jeg gått uten i sikkert 5 - 6 år, og lurer på om det er mulig å ta nye hull? Det kommer fremdeles gøgg ut av dem, men det er ikke så mye. Jeg har jo veldig lyst til å ha muligheten til å kunne ha noe i ørene som alle andre. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, det er mulighet for å ta nye hull, men om pierceren tar det på nøyaktig samme sted som de gamle, kan det virke mer intenst enn første gang. Sånn var det ihvertfall når jeg tok i underleppa for andre gang. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 I og med at det ene hullet er lavere enn det andre, så håper jeg ikke at det blir tatt på samme sted... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hmmm, merket nettopp at øyebryn piercing min har 'falt' ut. Er min første piercing så lurte på om det er greit at jeg venter til evt imorgen med å kjøpe en ny til å erstattet den jeg har. Regner med at hullet ikke gror igjen så raskt eller? Er vel over 1 mnd siden jeg fikk piercingen. Endret 14. juli 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Du skal aldri undervurdere grotiden i slike situasjoner.. Her om dagen tok jeg ut navelsmykket mitt i 5-6 timer, og det gjorde mildt sagt vondt å få den på plass igjen :| 6mnd siden den ble tatt... I den store TurnOff-tråden var det mange gutter som ikke likte store tattoveringer/nippelpiercinger/intimpiercinger på jenter. Hva mener gutta som henger i denne tråden? Endret 14. juli 2009 av frk_1337 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Baahh... Hvor skal jeg liksom finne en ny piercing. Bah. tror de fleste har stengt. Hmm tenke tenke. Edit Ååå, fant an. Og tror at hullet ville vært helt gjengrodd imorgen. Endret 14. juli 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Noen venner med et ekstra smykke? Ellers kan du jo bare finne noe som ligner og sterilisere det før du bruker det (i nødssituasjon) Lenke til kommentar
ThatGuyOnTheInterweb Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 I den store TurnOff-tråden var det mange gutter som ikke likte store tattoveringer/nippelpiercinger/intimpiercinger på jenter. Hva mener gutta som henger i denne tråden? Kommer veldig, veldig an på. Store, stygge, smakløse tatoveringer er total turnoff. Én leppepiercing, en bra tatovering eller nippelpiercinger kan være dritsexy. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Pen tatovering på pen dame, aiaiaiai! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det jeg ikke liker, er som regel det jeg ikke liker uansett hvilket kjønn det er snakk om. Som for eksempel øyenbrynspiercing, labret, bridge eller på venstre eller høyre nesebor. Når det gjelder tatoveringer, så gjelder det vanlige("trampstamp", tribals, 97% av new-school-greiene). Sleeves og andre, større, tatoveringer kan være dritfint det, så lenge tatoveringen ser bra ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 16-åringer kan ikke få tatoveringer, så jeg tenker ikke så mye over det. Jeg ble derimot veldig turned off da Lillium fikk oksepiercing. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Finner ikke igjen den kroppspynt tråden, noen som har link? Lenke til kommentar
StrikkeElvis Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Dere her kan sikkert hjelpe meg med navnet på en piercing.. Tenk deg en vertical labret,bare i overleppa? Går det ann? Har den et navn i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå