Ickz Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 anbefaler Pin-Point fra denne linken vil du også lett finne prisliste. De er sikkert ikke de billigste i by'n, men jeg kan nesten garantere at de gjør en god jobb. Obs: ring og bestill time, de har ganske sjeldent tid til drop-in... Lenke til kommentar
Jetamio Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som har noen ideer til hva som passert til en svart panter?? Den går fra toppen av skuldra og ned til albuen på yttersiden av armen... Skal nå blekke innsiden av armen men finner f.... ikke noe som fungerer... Har 16-17 lilla og hvite kirsebærblomster rundt panteren, og er forøvrig veldig glad i den kinesiske/japanske stilen... Noen som har noen ideer? Og ikke høgg hue a meg for at jeg spør om litt innspill her! Lenke til kommentar
Jetamio Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har tenkt på det, men har planer om hele armen etterhvert... Så den vil jeg liksom "spare" til underarmen... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Forståelig Hva med bølger, skyer, koifisk, samurai eller drage? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det aller meste jeg har sett, ender opp som dette. Blasse, utvaskede farger jevnt over, samt svært blasse områder hvor huden vanligvis skiftes ut mye. Så, nei, det er fortsatt ikke noe jeg ville anbefalt om du vil ende opp med en pen håndflate. Takk for svar. Men hvor ofte må man fylle på dersom det skal holde seg bra? Umulig å si noe helt konkret. Det kan hende at du er heldig og blekket sitter bedre på deg enn hos andre, eller at du er uheldig og nesten all fargen forsvinner med skorpen. Det er iallefall noe du bør belage deg på å gjøre et par ganger i året, litt avhengig av hva du jobber med. Knotter du på en PC dagen langt er det ikke like mye utskiftning av hud enn om du bærer tømmerstokker. Igjen, takk for svar. Da er det bare å begynne å vurdere. Har lekt med tanken på å ha svart med motiver inne fra og med skuldrene til og med hendene. Får se hva det blir. Ellers har jeg også lurt litt på farging av et eller begge øyne. Noen som vet hvor man får gjort slikt? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kan noen lage en anbefales- og styr unna-liste over tattoo og piercing studioer i norge? Har tenkt tanken å gjøre det selv, det meste ligger jo her, men 965 sider å gå gjennom da..puh! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hepphepp, 25mm nå. Håper flippene slapper nok av til at jeg får inn de nye pluggene så fort som mulig. They be much love. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 anbefaler Pin-Point fra denne linken vil du også lett finne prisliste.De er sikkert ikke de billigste i by'n, men jeg kan nesten garantere at de gjør en god jobb. Obs: ring og bestill time, de har ganske sjeldent tid til drop-in... Støttes, jeg nekter å gå et annet sted Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hepphepp, 25mm nå. Håper flippene slapper nok av til at jeg får inn de nye pluggene så fort som mulig. They be much love. Jævla freakshowlol. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 psilocybe Av ren interesse, hvor mye ville denne tatoveringen kostet her i Norge? (Kun tatoveringen, ikke piercingene): http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...n_primitive.jpg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Om det er symmetrisk kan jeg tenke meg noe rundt 15-18k. Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 anbefaler Pin-Point fra denne linken vil du også lett finne prisliste.De er sikkert ikke de billigste i by'n, men jeg kan nesten garantere at de gjør en god jobb. Obs: ring og bestill time, de har ganske sjeldent tid til drop-in... Støttes, jeg nekter å gå et annet sted saa var jeg saa heldig aa ha en venninde som har en venninde som er god paa piercing saa jeg faar det til 400 tilsammen og trenger ikke foreldretillatelse ftw :3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Så det du egentlig sa der var: Jeg er så heldig og ha ei veninne som har ei veninne som kan kjøre det i kjellern hjemme og slipper unna med 400? Hvis det er tilfelle hvor har du tenkt og ta? Endret 10. juli 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det kaller jeg svindel. 400,- for en piercing stukket i noens kjeller er svindel. Hvorav jeg vurderer seriøst å slå til på ett tilbud fra en jeg kjenner. De kjenner nemlig en som har tatovering som hobby, kom hjem til dem og lagde hennes. Han vil bare ha det som hobby, så derfor takket han nei når en eller annen stor tatto-dude i new york ringte og ville dekke leilighet og gi ham jobb med superlønn om han tok jobb hos ham. Veldig flink fyr, altså. Ingenting i det avsnittet var seriøst fra min side. Jeg syns bare det er veldig morsomt med historiene rundt kjellertattovørene på bygda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Høres logisk ut at han takket nei :!: , han må seriøst like bygda og kjerllern sin :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg hadde rimelig vondt i tunga etter å ha hørt den historien. Man skal liksom være høflig med folk man ikke kjenner så godt, men må forholde seg mye til i fremtiden. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det kaller jeg svindel. 400,- for en piercing stukket i noens kjeller er svindel. Eller 500,- for en medusapiercing satt skjevt i forhold til ansiktet i et kjellerstudio/samme lokaler som en frisørsalong, riktignok separert med ei dør? Oh the shame. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Hm, det var noe med den som fikk den til å se fake ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå