ZoDz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hehe den er grei. Får høre med han jeg kjenner som er lærling hos Letz Buzz om han kan anbefale noen der. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Håper han blir delt i to av en Volvo. Foran hele familien sin. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 For det første, ser han jo ut som en 15 åring, men det kan han vel ingenting for. For det andre, hva er greia med volvo (går ut i fra at vi snakker svensk bilmerke) og en skorpion?! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Håper han blir delt i to av en Volvo. Foran hele familien sin. Kunne jo faktisk vært ganske kult uten skriften og med en langt bedre utført skorpion. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 men nå var skriften der og jeg fikk da et 90graders-traumatiskvenstreklikk, pluss minner fra da jeg bodde i Ørsta "frysninger" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva slags minner? En redselsfull tatovør eller en fæl hendelse med en volvo? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 MASSE volvoer som kjører frem og tilbake Glimti:S 30 åringer som kjører med volvoen sin rundt med masse fjortenåringer og hører på D.D.E med ROMPA MI."frysninger" Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Som det ser ut for meg er skorpionen helt urelatert, og en separat tattis. Selv om jeg lo av volvo-tattisen, er den egentlig ikke "dummere" enn mange andre, om man tenker etter. Folk som er lidenskapelig interessert i et band f.eks, og tatoverer bandlogo/navn/sangtekster, er ikke noe "bedre" enn en annen som tatoverer lidenskapen sin. Denne kisen har tydeligvis Volvo som sin lidenskap. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Volvo = "Jeg ruller" på latin btw Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Som det ser ut for meg er skorpionen helt urelatert, og en separat tattis. Selv om jeg lo av volvo-tattisen, er den egentlig ikke "dummere" enn mange andre, om man tenker etter. Folk som er lidenskapelig interessert i et band f.eks, og tatoverer bandlogo/navn/sangtekster, er ikke noe "bedre" enn en annen som tatoverer lidenskapen sin. Denne kisen har tydeligvis Volvo som sin lidenskap. Selv om du liker et merke/band, er du ikke fritatt for at det skal se bra ut.. Jeg har til og med sett fotball logoer som ser bra ut. Det der vare både stygt og dårlig utført.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Estetikken er vi skjønt enige om! Jeg oppfattet dog at noen kritiserte valg av motiv/varemerke, det var det jeg sa meg delvis uenig i. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har tenkt meg tatovering, men hvor mye det koster aner jeg ikke. Men det er jeg nysgjerrig på, hva koster denne? Den skal være ca 10x10. / som den er på bildet Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Avhenger av hvilke priser tattovøren tar! så du må jogge ned til sjappa og spørre Men kan tenke meg det blir rundt.. 5-7k Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 10x10cm er glemmesak for et sånt motiv. Strekene kommer til å flyte i hverandre og motivet blir grøtete i den størrelsen. 20x20cm kan gå, om motivet forenkles litt. Da snakker vi gjerne 4k, pluss minus. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Estetikken er vi skjønt enige om! Jeg oppfattet dog at noen kritiserte valg av motiv/varemerke, det var det jeg sa meg delvis uenig i. Fikk bare dårlige minner :!: Men hvis han liker det så er det bra, siden det er det viktigste;) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det aller meste jeg har sett, ender opp som dette. Blasse, utvaskede farger jevnt over, samt svært blasse områder hvor huden vanligvis skiftes ut mye. Så, nei, det er fortsatt ikke noe jeg ville anbefalt om du vil ende opp med en pen håndflate. Takk for svar. Men hvor ofte må man fylle på dersom det skal holde seg bra? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Da har jeg pyntet meg litt igjen gitt.. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei! Jeg skal ta piercing i nippelen i morgen, og lurte på om noen hadde noen erfaringer ang. bh-bruk? Bør jeg gå mest mulig uten, og i så fall, for hvor lang tid? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei.. jeg skal på tattoo world i Trondheim i morgen å tattovere meg, men har funnet en del dritt om de, men ikke så masse positivt.. som regel har jo en sak 2 sider så Noen som har vært dær? fornøyde ? sterilt arbeidsmiljø? Kanskje litt seint å spørre dagen før? Har du betalt depositum, hvis ikke avbestill hvis du har hørt masse dårlig, det er mitt råd. Hvis du har betalt depositum, prøv å få det tilbaks, hvis ikke så kan du alltids ta det tapet, er dyrere å få en dårlig tatovering dekket eller fjernet. BTW, jeg har ikke hørt om studioet så vet ikke om det er bra eller dårlig. Nei. Har ikke gjort de.. Har vært så mye frem å tilbake på de andre sjappene jeg har bestilt liksom. Så gleder meg ganske til i morgen. Sant at de er bedre å få en du er fornøyd med en at du skal ha noe å pirke på når du sitter å ser på den.. Snakket nettopp med en kompis nå å han tok dær, han er veldig fornøyd. Så en sak har vel 2 sider. Får vel bare hoppe i det. Skal ta på skulderen så skal nok gå greit Hvorfor hører man aldri fra disse menneskene igjen? Da mener jeg de som blir frårådet sterkt å bruke enkelte studioer, ta i "syden" osv osv. Kan det ha noe med hvor fornøyde de er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå