bIsk0p Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 For dere tatoverte sjeler som ønsker mer oppmerksomhet og en se Deep Purple live Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Greia er vel at hele ankhen er svak. Mye svakere enn det jeg hadde trodd den skulle bli. Skal jeg etterfylle må jeg nesten fylle i hele greia, slik at hele tattooen blir sterkere og mer intens. Skulle hatt bilde av hvordan den var rett etter den var tegna på, men det har jeg dessverre ikke. Alt som er grått og kjedelig nå, var svart som natta. Det så utrolig mye bedre ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Virker som at USA har litt strengere regler enn Norge.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Stakkars Rihanna! 11000 kroner, også i disse finanskrisedager! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Idag har jeg tatt min første tatovering(weee). Jeg er meget fornøyd med resultatet,og kan nesten ikke vente til min neste. Eneste jeg stusset litt på var hvor lite informasjon jeg fikk i etterkant,hva jeg skal unngå,hva jeg skal gjør,hva jeg skal smøre på,etc,etc... Jeg fikk med meg en boks med Tattoo Goo og det var alt..Jeg har jo hørt man skal holde seg unna solen og slikt,men har folk generelt andre tips? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Ikke bade, ikke utsette den ugrodde tattoo`n for sol, vaske og stelle den som et "vanlig" skrubbsår Edit: Vaske med vann og smøre med Helosan e.l Endret 3. juli 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Pluggen skrev: Ikke bade, ikke utsette den ugrodde tattoo`n for sol,vaske og stelle den som et "vanlig" skrubbsår Edit: Vaske med vann og smøre med Helosan e.l Takk for tips Hvor får jeg tak i Helosan?Apoteket? Var vel egentlig klar over at jeg ikke skal bade,men vet ikke om jeg greier holde meg i sommersola?Hva om jeg stuper uti og legger meg på land rett etterpå? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Bading og sol er for neste år nå Hvis du skal ligge i sola, dekk til tatoveringen med t-skjorte, håndkle eller lignende og peis på med høyest mulig faktor (50+). Edit: Hvor tok du og hva? Bilde? Endret 3. juli 2009 av Heffer Lenke til kommentar
peropusen@gmail.com Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Og hvilket studio? Crap med så lite info.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Heffer: Jeg får ikke til å legge ut bilder på diskusjon.Er et demon-motiv.Jeg regner med jeg kommer til å hoppe ut i den forfriskende sjøen før eller siden,greier ikke holde meg.Men takk for tips med solfaktor PerOpusen:Dette var en fyr som en kompis av meg kjenner,som har eget studio.Han var på ferie og virket litt sliten etter å ha tatovert alle kompisene til kompisen min,så jeg forstår at han kanskje glemte noe info. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvorfor er det man ikke skal bade egentlig? Gjelder det saltvann, klorvann og ferskvann? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kan det ha noe med infeksjonsfare og gjøre tro? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Huden er en barriere som hindrer bakterier og skrot i å komme på innsiden av kroppen din. Ved å ta en tatovering, ødelegger du huden, og skorpen som dannes er en midlertidig barriere mens kroppen danner ny hud. Om du bløter opp skorpen, løsner den før den skal. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har nå alltid hørt at saltvann renser,men dette kan dere sikkert 1000 ganger enn meg Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 saltvann i det hele tatt renser, men problemet er at hvis du bader i havet, så er det ikke rent saltvann, det er massevis av andre bakterier også... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Det er forskjell på destillert saltvann fra apoteket og sjøvann med bleier, bensin og annet skrot. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 psilocybe Du har tideligere sagt at det ikke blir noe fint motiv om man tatoverer håndflaten, men hva om man tatoverer helt svart? Har lekt med tanken på å tatovere hendene svarte med en lysere farge rundt bokstavene jeg har på fingrene så bokstavene blir værende og kansje noen motiver på hver håndrygg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Det aller meste jeg har sett, ender opp som dette. Blasse, utvaskede farger jevnt over, samt svært blasse områder hvor huden vanligvis skiftes ut mye. Så, nei, det er fortsatt ikke noe jeg ville anbefalt om du vil ende opp med en pen håndflate. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Haha så utrolig stygt. Psilocybe- Jeg skal tattovere en stor vinge på utsiden av hver legg. Venstre legg skal være en engelvinge med masse realistiske fjær som på disse vingene http://asuss06.deviantart.com/art/wings-97341443 Den på høyreleggen skal være en blanding av de to siste der. Hvor mye detaljer kan jeg ha før det blir stygt og flyter sammen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Umulig å si. Kommer helt an på hvor dyktig tatovøren er med pirkearbeid og hvor store legger du har (1,6m gummitarzan eller 2m boletryne, litt forskjell i areal som kan jobbes på). Det beste er å ta med seg en utskrift til tatovøren og høre hva han/hun mener, samt se hva han/hun har gjort i samme stil tidligere (portrett/realistisk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå