Nymph Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tattoveringen der var jo kjempestygg da.. Tenk å ha noe sånt på kroppen.. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nazi-Tramp-Stamp!! BrillianT Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Noen som har erfaringer med Tatto-Tom på Strømmen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har ikke, men generelt bør man vel være skeptisk til studioer som kaller seg tattoo-*fornavn*. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bare navnet «Tattoo-Tom» får meg til å grøsse og tenke på «charter-Svein» og «Tattoo-Harald», og andre slike yrke-fornavn-sammensetninger. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Noen som har erfaringer med Tatto-Tom på Strømmen? To tidligere klassekamerater fikk hver sine stygge tribal i en alder av 16. Ellers ble brystvortepiercingen min derfra veldig skjev, og jeg måtte ta ut smykket før brystvorta ble ødelagt. Men det er rundt fire år siden. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Da har jeg nesten så og si bestemt meg for hva slaks motiv jeg skal ha. Det blir en engel vinge på venstre legg og en engel vinge som falmer og råtner på høyre. Tror det kan bli bra, driver å skisser opp nå slik at jeg har noe å vise, blir vell tattovering etter tyrkia turen som er i juli. Noen som kan anbefale noen som er rågode på slike tattoveringer? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Noen som har erfaringer med Tatto-Tom på Strømmen? Jeg vet at Tatto-Tom døde for ca 10 år siden, og etter det så har det vel ikke vært noen grunn til å dra dit. Hørte gode ting om Tom da han var blant oss, men lite om de som er igjen etter han. Ta turen inn til Oslo i steden, er ikke mer en 15 min fra Strømmen. Endret 30. juni 2009 av Heffer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hu som var grei har startet for seg selv så ingen grunn til og gå ditt nå nei. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvordan får man sånn ''hjerte arr'' som Steve-O har? Det er på høyre bryst. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Pepperkakeform + noe varmt + hud Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 http://wiki.bmezine.com/index.php/Branding http://wiki.bmezine.com/index.php/Scarification Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Pepperkakeform + noe varmt + hud Sweet. Det tenkte jeg ikke på. Gjorde han det på Jackass? I want to see ^^ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vet ikke hvordan han gjorde det, men noen kompiser av meg gjorde det på den måten. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvor dypt og lenge må du holde pepperkakeformen for at det skal bli et varig merke? Må du gjøre noe for at det ikke skal gro? Har fått en del heftige brannsår oppigjennom og funnet ut at huden leger seg rimelig bra. Lenke til kommentar
dilma Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg og noen buds branda oss med noen sirkler. jeg holdt den i 2-3 sekunder, og den er der fortsatt der et år etter. Men kameratene mine tok 4-5 sek og deres blir der livet ut. Det kommer sikkert litt an på om du skylder såret etterpå, for det fortsetter å etse inn i huden flere timer etter brandingen, hvis ikke du skylder. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg og noen buds branda oss med noen sirkler. jeg holdt den i 2-3 sekunder, og den er der fortsatt der et år etter. Men kameratene mine tok 4-5 sek og deres blir der livet ut. Det kommer sikkert litt an på om du skylder såret etterpå, for det fortsetter å etse inn i huden flere timer etter brandingen, hvis ikke du skylder. Kan man få infeksjon? evt om man ikke skylder f.eks.? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er vel alltid fare for infeksjon når man ikke bruker sterilt utstyr og hvis man ikke passer på såret etterpå. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er vel alltid fare for infeksjon når man ikke bruker sterilt utstyr og hvis man ikke passer på såret etterpå. Jaja, jeg tar kjangsen Kan poste picz om ønskelig. Hvis jeg virkelig gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå